نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1692
-
الف
+

کارگردان فلم «زندگی پای» زندگینامه «بروس لی» را می سازد

کارگردان مشهور تایوانی فلم زندگینامه «بروس لی» را مقابل کمره می برد.

به گزارش آی فیلم2، «آنگ لی» کارگردان اسکارگرفته تایوانی قرار است نقش مرکزی فلم جدیدش درباره زندگینامه «بروس لی» را به پسر خود «میسون لی» بسپارد.

«آنگ لی» سازنده فلم‌های مطرحی، چون «زندگی پای» و «کوهستان بروکبک» که جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد سراغ پروژه‌ای رفته که تا به امروز چهار نویسنده مختلف فلمنامه اش را بازنویسی کرده اند. آخرین بازنویسی فلمنامه توسط دن فوترمنِ نامزد جایزه اسکار انجام شده است.

آنگ لی در یک مصاحبه در پیوند با این فلم عنوان کرد: بروس لی توانست کونگ فوی چینایی را به دنیا معرفی کند. او استاد مبارزه و هنرمند متمایزی بود که هم در هنر‌های رزمی و هم در سینمای اکشن انقلابی به پا کرد. بعد از مدت‌ها فکر کردن بالاخره تصمیم گرفتم داستان این انسان باهوش و منحصر به فرد را روی پرده سینما ببرم. بروس لی انسانی بود که فکر می‌کرد تلاش خستگی ناپذیر هر رویای غیرممکنی را به واقعیت تبدیل می‌کند.

گفته می‌شود این فلم که قرار است با نام «بروس لی» اکران شود، پروژه‌ای بوده که آنگ لی مدت‌ها مخفیانه مصروف آن بوده، همچنین پسر ۳۲ ساله اش نیز در طول سه سال گذشته در آسیا آموزش می‌دیده تا برای این نقش آماده شود.

«میسون لی» پیشتر در فلم‌هایی مانند «هَنگ اوور، قسمت سوم»، «برزخ» و «خوک‌های مرده» ایفای نقش کرده است. او همچنین در فلم پدرش «پیاده روی طولانیِ بیلی لین بین دو نیمه» در سال ۲۰۱۶ ظاهر شده بود.

گفتنی است فلم برداری این اثر با معرفی بازیگران و عوامل آن به زودی آغاز خواهد شد.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر