نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1087
-
الف
+

آنچه در قسمت اول سریال «هفت سنگ» می بینید+ویدیو

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «هفت سنگ» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «آمین»، سریال «هفت سنگ» به کارگردانی «علیرضا بذرافشان» امروز از آی فیلم۲ نشر خواهد شد.

سریال «هفت سنگ» به تهیه کنندگی «مجید مولایی» محصول سال 1393 خورشیدی است.

این سریال داستان سه زوج را به تصویر می کشد که با هم نسبت خانوادگی دارند و وقایع متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود که این سه داستان سرانجام به یک نتیجه می‌رسند.

«مهدی سلطانی»، «شبنم مقدمی»، «پرویز پورحسینی»، «بهنام تشکر»، «الهام پاوه نژاد»، «فرناز رهنما»، «عزت‌الله مهرآوران»، «مهتاج نجومی»، «ارسلان قاسمی»، «امیر کاظمی»، «سیما مطلبی»، «بهمن زرین‌پور»، «امیر غفارمنش»، «صدرالدین حجازی»، «حنانه احدی»، «پارسا قراخانلو»، «حامد کیازال»، «روژین نفوتی‌نژاد»، «امیررضا دلاوری»، «محمود پاک نیت» و «افشین نخعی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال  «هفت سنگ» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «محسن» و «لیلا» صاحب سه فرزند هستند و در تربیت اولادهایشان بسیار با واسواس عمل می کنند. همین امر  باعث می شود تا با ورود فردی به نام «انوش» که از دوستان «امیر» پسر بزرگ فامیل  می باشد دردسرهای تازه ای ایجاد شود؛ از سوی دیگر «روزبه» و «الهام» از دیگر اعضای این فامیل از نعمت داشتن اولاد محروم هستند از این رو تصمیم تازه ای اتخاذ می کنند که ...

بر اساس این گزارش سریال «هفت سنگ» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر