نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1215
-
الف
+

تصاویری تماشایی از خزان با نوای دلنشین «محمد معتمدی»

در این ویدیو آهنگ زیبای «پاییز» با صدای «محمد معتمدی» را شنونده هستید.

به گزارش آی فیلم 2، «خزان» یکی از زیباترین فصل های سال می باشد؛ فصل هزار رنگ که در آن هوا و طبیعت رنگ و بوی خاصی می گیرد و در مناطق جنگلی یا هر مکانی که برگ‌ریزان گسترده رخ دهد، گردشگران زیادی را از سراسر جهان به دیدن خویش فرامی‌خواند.

«خزان» یک فصل شاعرانه با حال و هوای موسیقایی است که اغلب خوانندگان قطعه هایی را مناسب با حال و هوای خاص این فصل تولید و منتشر می کنند.

در ویدیو فوق آهنگ زیبای «پاییز» را به همراه تصاویری زیبا از فصل پاییز در «پارک ناژوان اصفهان» را با صدای «محمد معتمدی» آوازخوان جوان ایرانی نظاره گر خواهید بود.

«سید محمد معتمدی» زاده 2 میزان(مهر) 1357 هجری خورشیدی در کاشان، آوازخوان ایرانی است.

او دانش‌آموخته رشته کارگردانی است که از سال 1388 تاکنون آلبوم‌های مختلفی را نشر کرده که اغلب آن ها با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده و آخرین آلبوم او، «حالا که می روی» نیز یکی از محبوب ترین آثار این هنرمند جوان می باشد.

وی تیتراژ سریال های«کوبار»، «لحظه گرگ و میش»، «خاک گرم»، «شرایط خاص»، «ملکاوان»، «جلال الدین»، «پناه آخر» و.. را نیز خوانده است.

این آوازخوان مشهور ایرانی در سال 2013 میلادی از سوی رادیو دولتی فرانسه به عنوان موزیسین برگزیده سال انتخاب شده و جایزه فرانس موزیک 2013 را دریافت نموده است. 

در پیوند با این خبر بخوانید:

آهنگ «عصر پاییزی» به یاد «مرتضی پاشایی» آوازخوان فقید ایرانی

آهنگ «پاییز» با صدای «حجت اشرف زاده» +ویدیو

با هم بشنویم؛ «آرام من» آهنگ جدید «محمد معتمدی»

آهنگ شنیدنی «آرام من» از «محمد معتمدی» برای سریال «لحظه گرگ و میش»+ویدیو

نماهنگی از سریال «جلال الدین» با صدای «محمد معتمدی»+ ویدیو

م ا 

نظر شما
ارسال نظر