نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1377
-
الف
+

«سعید کریمی»؛ از دستیاری کارگردان تا بازی در سریال «بچه مهندس 3»

در این گزارش با «سعید کریمی» بازیگر سریال «بچه مهندس3» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سعید کریمی» بازیگر نقش «مسعود تابش» در سریال حال نشر «بچه مهندس3»  در 3 شهریور(سنبله)  1359 خورشیدی در شهر ری متولد شد.

سعید کریمی

وی دارای مدرک کارشناسی می باشد و در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

«سعید کریمی» فعالیت در زمینه  بازیگری را از سن 9 سالگی آغاز کرد و اولین بار در فلم سینمایی «دندان مار» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» بازی کرده است.

او در این سال ها در سمت های گوناگونی در سینما و تلویزیون حضور داشته و غیر از بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز هم بوده است.

این هنرمند ایرانی به صورت حرفوی و رسمی از سال 1379 با شاگردی زنده یاد «یدالله صمدی» وارد سینما شد و به عنوان دستیارِ وی فعالیت می‌کرد.

سعید کریمی

وی در سمت بازیگر در فلم های «سحرگاه پیروزی»، «ارابه مرگ»، «سکوت کوهستان»، «مرضیه» بازی کرده است ؛ همچنین در سریال «شوق پرواز» و فلم های «در میان ابرها»، «شهر آشوب»، «بانوی من»، «پدر آن دیگری»، «کلانتری غیرانتفاعی»، «موش» به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز فعالیت داشته است.

«سعید کریمی» در خصوص نحوه ورودش به جمع بازیگران سریال «بچه مهندس» در یک مصاحبه اظهار کرده است: من به عنوان برنامه ریز و دستیار اول کارگردان به سریال «بچه مهندس۳ دعوت شدم؛ قرار بود نقش جواد را در 18 سالگی «مانی رحمانی» بازی کند و بازیگر جوانی جواد را از بین بازیگران حرفوی و یا غیر حرفوی با آزمودن داوطلبان انتخاب کنیم.

کریمی افزود: هر بار که از بازیگران مقابل کمره تست می گرفتیم من نقش مسعود را می خواندم و «علی غفاری» به شوخی یا جدی می گفتند نقش مسعود را خوب می خوانی و درست اجرا می کنی تا اینکه «مهرزاد جعفری» بعد از چند مرحله گزینش به عنوان بازیگر نقش مسعود انتخاب شد.

وی در پیوند با این موضوع اظهار کرد: قرار بود بازیگران نقش های مسعود و قاسم در هر دو مقطع یکی باشند، اما بعد از پایان تصویربرداری سکانس های مقطع ۱۸ سالگی و با قطعی شدن حضور «روزبه حصاری» برای بازی در نقش جوانی جواد جوادی و علی رغم انجام چندین مرحله تست گریم برای «مهرزاد جعفری» که نقش 18سالگی مسعود را بازی می کرد، کارگردان تصمیم گرفت بازیگر نقش مسعود هم عوض شود

سعید کریمی

گفتنی است سریال «بچه مهندس3» با هنرنمایی «سعید کریمی» هر روز به غیر از پنجشنبه ها ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر