نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2958
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «نیلوفر هوشمند» بازیگر سریال «بچه های هور»+ویدیو

در این گزارش با «نیلوفر هوشمند» بازیگر سریال «بچه های هور» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «نیلوفر هوشمند» بازیگر نقش «ماهور» در سریال در حال نشر «بچه های هور» متولد ماه حوت (اسفند) 1367 در تهران است.

نیلوفر هنوشمند

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است و بازیگری را از دوران لیسه (دبیرستان) با شرکت در کلاس های تیاتر شروع کرده است و از این طریق وارد قاب تلویزیون شد.

این بانوی هنرمند فعالیت هنری خود را از سن 14 سالگی با بازی در نمایشی به نام«البته واضح و مبرهن» آغاز کرد و خیلی زود استعدادش را به رخ همگان کشید.

نیلوفر هوشمند

«نیلوفر هوشمند» بازیگری را در تلویزیون با سریال «کمکم کن» به کارگردانی «قاسم جعفری» سال 1383 شروع کرد و دومین تجربه بازیگری وی حضور در سریال «بچه های هور» در سال 1384 خورشیدی بود.

نبلوفر هوشمند

هوشمند در سریال «لیسانسه ها» به کارگردانی «سروش صحت» در نقش دختری به نام «نرگس» در کنار بازیگرانی چون «هوتن شکیبا»، «امیر حسین رستمی»، «متین ستوده»، «امیر کاظمی»، «بیژن بنفشه خواه» بازی کرد.

این هنرمند ایرانی همچنین در سریال های «پای پیاده»، «عملیات ۱۲۵»، «پنجمین خورشید»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «پردیس» و فلم های «مرد خاکستری» و «ایران» و چند تله فلم نیز افای نقش داشته است.

نیلوفر هوشمند بچه های هور گفتنی است سریال «بچه های هور» با هنرنمایی «نیلوفر هوشمند» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران و کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر