نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2277
-
الف
+

سکانس دیدنی از فلم «دست های خالی» با نقش آفرینی «خسرو شکیبایی»

در این گزارش سکانس هایی ماندگار از فلم سینمایی «دست های خالی» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «دست‌های خالی» فلمی به کارگردانی و نویسندگی «ابوالقاسم طالبی»، محصول سال ۱۳۸۵ است.

فلم «دست‌های خالی» موفق به دریافت تندیس بهترین عکاسی، از دوازدهمین دوره جشن خانه سینما شده است.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: با گذر سال ها از اسارت امیرحسین، پدر حوریه، مشخص می شود او مدتی است با حال نامساعد روانی به وطن بازگشته است. در این بین وقوع یک جنایت پیچیده، شیرینی بازگشت دختر به آغوش پدر را از یادها می برد و...

خسرو شکیبایی، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی، مسعود رایگان، اصغر نقی‌زاده، مرشد شاه‌محمدی، محمد ساربان، حسن شکوهی، علیرضا کمالی، زهرا داوودنژاد و ماشاالله شاهمرادی‌زاده بازیگران این فلم سینمایی هستند.

پیوند داستان این فلم با واقعه عاشورا این قصه را جذابتر کرده و دیالوگ های ماندگار خسرو شکیبایی با آن لحن بیان زیبایش بعد از عبادت و راز و نیاز با خدا و درد دل با امام حسین(ع) در مواجهه با "مسعود رایگان" ستودنی است. آن جا که بیان می کند "دیروز گویی حسین را دیدم، خواستم مشکل بچه های خودمان را به ایشان بگویم، خواستم بگویم اسارت کشیده ام دیدم که تمام اهل بیتش را به اسارت برده اند، خواستم بگویم که جهاد کرده ام دیدم  جهاد ایشان کجا و جهاد من کجا، خواستم بگویم فرزندم، دیدم دست هایم خالی است چیزی ندارم. شرمنده به خاطر مزاحمت هایی که برایتان ایجاد کرده ایم" این حرف های شکیبایی به شدت آدمی را تکان می دهد.

واکنش های "مسعود رایگان" نیز نسبت به اعتقاد امیر حسین داستان، مانند طعنه زدن به او برای عشقش به امام حسین(ع) خالی از لطف نیست، از همه این ها که بگذریم فلمبرداری این اثر نیز به صورت اصولی انجام شده و واکنش های حساس را به خوبی نشان می دهد.

در این ویدیو سکانسی احساسی از این فلم سینمایی را تماشا می کنید.

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر