نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1676
-
الف
+

ساخت فلم سینمایی امام حسین(ع) توسط کارگردان «مریم مقدس»

تهیه‌کننده سریال «مردان آنجلس» از تولید فلمی با موضوع امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، تهیه‌کننده سریال «مردان آنجلس» از تولید فلمی با موضوع امام حسین(ع) به کارگردانی «شهریار بحرانی» و نویسندگی «داوود میرباقری» برای حضور در جشنواره فلم فجر سال آینده خبر داد.

«محسن علی اکبری» تهیه کننده «ایوب پیامبر» با اعلام خبر تولید فلمی تاریخی با محوریت قیام عاشورا، اظهار داشت: برای اولین بار و به دلیل این که نزدیک به اربعین هستیم این خبر را اعلام می‌کنیم که به زودی ساخت یک فلم سینمایی با موضوع قیام امام حسین (ع) را آغاز خواهیم کرد.

علی اکبری در پیوند با عوامل این فلم به ایرنا گفت: کارگردان این اثر شهریار بحرانی می باشد که پیش از این کارهایی چون «مریم مقدس» و «ملک سلیمان» را کارگردانی کرده است.

وی افزود: مراحل مختلف پیش تولید ظرف شش ماه آینده به اتمام می رسد و امیدواریم بتوانیم در اوایل سال آینده مراحل ابتدایی تولید این فلم را آغاز کرده و  پس از ۳۰ سال فلمی که درخور شخصیت امام حسین (ع) است را تولید کنیم و آن را به جشنواره فلم فجر سال آینده برسانیم.

«محسن علی اکبری» در پاسخ به این پرسش که «بازیگران اثر چه کسانی هستند»، ابراز داشت: این کار ۴ بازیگر مرکزی(اصلی) دارد که حتما باید پرآوازه باشند و نزدیک به ۶۰ نفر بازیگر در فلمنامه هست که دیالوگ دارند و آنان از بین بازیگران خوب سینما و تئاتر انتخاب خواهند شد.

وی در پایان گفت: هنوز اسم فلم مشخص نیست و منتظریم تا بر اساس فلمنامه عنوان آن را مشخص کنیم.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر