نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4123
-
الف
+

بیوگرافی بازیگر نقش «نظیر» در سریال «کوبار»

در این گزارش با «مجید پتکی» بازیگر نقش «نظیر» در سریال «کوبار» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «مجید پتکی» بازیگر نقش «نظیر» در سریال در حال نشر «کوبار» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تیاتر و صداپیشه ایران متولد سال 1353 خورشیدی در شهر رشت است.

 شروع فعالیت هنری مجید پتکی به دوران تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وی بازمی‌گردد. وی در سال 1376در رشته تحصیلی کمپیوتر وارد دانشگاه شد و از همان سال نیز در آمفی تیاتر همین دانشکده فعالیت تیاتری خود را با تمرکز روی نمایش‌های آیینی و سنتی در پیش گرفت.

«مجید پتکی» در سال 1380 خورشیدی با نقش آفرینی در سریال «اتوبوس شادی» به کارگردانی «پیمان حقانی» وارد دنیای سینما و بازیگری شد و  تاکنون به عنوان بازیگر در ده‌ها اثر تولید شده صدا و سیمای ایران حضور داشته است.

 «روزهای آبی»، «در کنار پروانه ها»، «کامیون»، «کلبه ای در مه»، «دلدادگان»، «کوبار»، «گنج راه شیری»، «روزهای بهتر»، «آرماندو»، «بام های مه آلود»، «گذر از رنج ها»، «راز»، «عاقله محله»، «آواز چیکا»، «آینه در غبار»، «ایستگاه آخر»، «بازارچه»، «راه شب»، «فردا روشن است»، «در این حوالی»، «آواز مه»، «محکمین»، «محکمین2»، «زندگی از نو»، «نقطه صفر»، «اتوبوس شادی»، «روز شمار زندگی» و «ماه خوبان» از جمله سریال های مجید پتکی می باشد.

وی در سال 1393 با حضور در سریال «گذر از رنج ها» به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

مجید پتکی در سال 1397 خورشیدی در سریال «دلدادگان» به کارگردانی «منوچهر هادی» که از شبکه جهانی آی فیلم2، نشر گردید نیز ایفای نقش کرد.

این بازیگر ایرانی در همین سال در سریال «کوبار» نقش «نظیر» را بازی کرد؛ فردی که در روستای «دیلمان»  به طور مخفیانه به کار قاچاق آثار تاریخی مشغول است و از سوی دیگر مشکلات فراوانی را برای اهالی روستا به وجود می آورد.

داستان سریال «کوبار» در مورد معلمی جوان با بازی «ارمیا قاسمی» است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد اما در این مسیر دشوار با مشکلات مختلفی روبرو می‌شود.

گفتنی است، سریال «کوبار» با هنرنمایی «مجید پتکی» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر