نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1745
-
الف
+

بازیگر سریال «بچه مهندس» راهی شفاخانه شد

نوساناتِ شدید قلبی «محمد کاسبی» هنرمند با سابقه سینما و تلویزیون ایران را به بخش مراقبت‌های عاجل انتقال داد.

به گزارش آی فیلم2، «محمد کاسبی» بازیگر کهنه کار ایرانی که بینندگان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «زن بابا»، «سه در چهار»، «خوش نشین ها»،«مریم مقدس»، «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «تا صبح»، «بچه مهندس»و «معما» نظاره گر بوده اند، به دلیل نارسایی قلبی در شفاخانه بستری شده و تحت مراقبت قرار دارد.

کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از ابتدای سال روان به دلیل عملیات جراحی و مشکل قلبی بار‌ها راهی در شفاخانه تحت تداوی و مراقبت بود اما مدتی بود که این مراقبت در خانه صورت می گرفت.

یلدا کاسبی دختر محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره وضعیت پدرش در یک مصاحبه بیان کرده است که این بازیگر ایرانی به دلیل نارسایی قلبی دوباره در شفاخانه بستری شده است. 

کاسبی در سریالهای تلویزیونی چون «مریم مقدس» (1379)، «معما» (1382)، «خوش‌غیرت» (1384)، «تا صبح» (1385)، «صاحبدلان» (1385)، «سه در چهار» (1387)، «زن بابا» (1388)، «خوش‌نشین‌ها» (1389)، «فراموشی» (1390)، «خوب، بد، زشت» (1393)، «بچه مهندس1» (1397)، «دادستان» (1399)؛ و فلمهایی نظیر «توبه‌ نصوح» (۱۳۶۱)، «بحران» (۱۳۶۶)، «همسفر» (۱۳۷۲)، «دایره‌ سرخ» (۱۳۷۴)، «دنیای وارونه» (۱۳۷۶)، «نیما یوشیج» (۱۳۸۵)، «دیوار» (۱۳۸۶) و «بدون اجازه» (۱۳۸۹) به ایفای نقش پرداخته‌ است.

لازم به یادآوری است این امیدواری وجود دارد که «محمد کاسبی» پس از بهبود جسمی، در فصل جدید سریال های پرطرفدار «خوش رکاب» و «سه در چهار» که سازندگانِ این دو اثر اعلام آمادگی کرده‌اند، ایفای نقش کند. 

بیشتر بخوانید:

بازیگر سریال های آی فیلم 2 در شفاخانه بستری شد

تازه‌ترین خبر از وضعیت صحی «محمد کاسبی» در شفاخانه

«محمد کاسبی»: برای شکل‌گیری شخصیت «تقی» سریال «خوش رکاب» خیلی تلاش کردم

«محمد کاسبی» از «مریم مقدس» تا «بچه مهندس»

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر