نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1126
-
الف
+

سکانس بازی «نیما رئیسی» در پشت صحنه سریال «دلدار»+ویدیو

در این ویدیو بخش هایی از پشت صحنه سریال «دلدار» با حضور «نیما رئیسی» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، سریال «دل دار» به کارگردانی «جمشید محمودی» و «نوید محمودی» برادران فلمساز افغانستانی چندی پیش از آی فیلم2 نشر شد.

این سریال ماجرای عشق چند دختر و پسر از طبقه متوسط جامعه را به تصویر می کشید. نقش اصلی قصه درباره یک نخبه دانشگاهی به نام «آرش» با بازی «محمودرضا غفاری» بود که برای عملی نمودن ایده کامپیوتری خود با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کرد. وی در این مسیر به صورت سهوی مرتکب قتل می شود، حادثه ای که سرنوشت وی را به دنیایی از چالش ها می کشاند.

«محمدرضا غفاری»، «الناز حبیبی»، «سوگل خلیق»، «حسام محمودی»، «نیما رییسی»، «مهران نائل»، «بهزاد فراهانی»، «مریم بوبانی»، «علی اوسیوند»، «همایون ارشادی»، «کمند امیرسلیمانی»، «پریوش نظریه»، «علیرضا آرا»، «رویا جاویدنیا»، «خیام وقارکاشانی»، «پیمان مقدمی»، «سجاد دیرمینا»، «صحرا اسدالهی»، «وحید آقاپور»، «مهتاب شیروانی»، «شادی مختاری»، «مونا کرمی» و «کوروش شاداب فر» بازیگران این سریال هستند.

«نیما رئیسی» بازیگر نقش «پژمان شریفی» در سریال «دل دار» در یک مصاحبه در پشت صحنه این سریال گفت: نقش من در این سریال خیلی تاثیرگذار بود؛ کرکتری که بازی کردم برای من خیلی دور از ذهن نبود اما بخشی از نقش ویژگی هایی داشت که از من خیلی دور بود اما با کمک «جمشید محمودی» توانستم خودم را به نقش نزدیک تر کنم.

وی افزود: کرکتر پژمان گریم متفاوتی داشت که «محمدرضا قومی» آن را طراحی کرده بود و با آن ارتباط برقرار کردم و اگر دقت لازم صورت نمی گرفت ممکن بود تصنعی شود.

در ویدیو فوق صحبت های «نیما رئیسی» در پشت صحنه سریال «دل دار» را مشاهده می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر