نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1332
-
الف
+

امروز در سریال«پس از باران» می بینید؛ انتقام سخت «فرخ» از «ارباب»

قسمت نوزدهم سریال«پس از باران» را امشب از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا کنید.

امشب در قسمت نوزدهم سریال «پس از باران» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ پس از بازگشت «شهربانو» از شهر صلح و دوستی دوباره در عمارت اربابی حکمفرما می شود، خبر بارداری «خانم بس» موجب خوشحالی ارباب سالاری می شود؛ در این میان بغض و خشم «فرخ» تمامی ندارد و از طریق «غلام» و «اصلان» پلان تازه ای را طراحی می کند تا ... 

به گزارش آی فیلم 2، سریال «پس از باران» به کارگردانی «سعید سلطانی» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «پس از باران» به تهیه کنندگی «اسماعیل عفیفه» محصول سال 1379 خورشیدی روایتگر داستان زندگی داکتر مهرپرور و همسرش است که وقتی عازم شمال ایران (گیلان) می‌شوند به گونه مشکوک در یک حادثه ترافیکی کشته می‌شوند. به دنبال این حادثه ترافیکی اولادهایشان به نام «مرضیه» و «مسعود» به این حادثه مشکوک می شوند و تصمیم می گیرند برای بررسی بیش‌تر به رشت سفر می‌کنند.

«محمود پاک‌نیت»، «کتایون ریاحی»، «مرجان محتشم»، «رحیم نوروزی»، «صبا کمالی»، «نیکو خردمند»، «جهانگیر الماسی»، «بهزاد فراهانی»، «ثریا قاسمی»، «پوراندخت مهیمن»، «کیومرث ملک مطیعی» و «شهاب حسینی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «پس از باران» هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می نیکشود.

نظر شما
ارسال نظر