نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3116
-
الف
+

«اشکان اشتیاق»: شهرت خود را مدیون «رضا عطاران» هستم

«اشکان اشتیاق» بازیگر سینما و تلویزیون ایران  در یک مصاحبه تلویزونی درباره همکاری خود با «رضا عطاران» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «اشکان اشتیاق» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بینندگان شبکه آی فیلم2 نقش آفرینی وی را در سریال های «زیر آسمان شهر»، «دنیای شیرین»، «دردسرهای عظیم» و «سه در چهار» شاهد بودند در یک مصاحبه تلویزیونی درباره فعالیت این روزهای خود صحبت کرد.

اشتیاق درباره اینکه چرا برخی از کارهای نمایشی دیده می‌شود و برخی دیگر خیر، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ ‌می‌دهد، اما برای من هم رخ داده است؛ گاهی اوقات برخلاف انتظاراتم برخی سریال هایی که در آن ها ایفای نقش می کردم مورد استقبال قرار نمی گرفت و در نقطه مقابل کارهایی هم بوده است که احساس می‌کردم خیلی خوب نشود اما درخشان شده است.

اشتیاق با اشاره به اینکه از کودکی وارد عرصه بازیگری شده است، به خبرآنلاین گفت: «از ۱۰ سالگی نقش پسر خانواده را بازی می‌کردم و اکنون که 38 سال دارم باز هم نقش پسر خانواده را بازی می‌کنم! البته جالب است که در این سال‌ها و در سریال‌ها خیلی هم نقش فرد متاهل را بازی نکردم و همیشه پسر خانواده بودم. فکر می‌کنم اولین بار در سریال «سه دونگ سه دونگ» به کارگردانی «شاهد احمدلو» بود که خواستگاری رفتم.

اشتیاق درباره تجربه کار کردن با «رضا عطاران» گفت: در سریال های «دنیای شیرین» و «سیب خنده» در کنار ایشان بودم. دنیای شیرین اولین کاری بود که نقش مرکزی را بر عهده داشتم و سیب خنده دومین کاری بود که نقش مرکزی داشتم. به نظرم این ۲ سریال خیلی دیده شد و طرفداران زیادی داشت.

«اشکان اشتیاق» زاده‌ 6 سرطان(تیر) 1361 هجری خورشیدی در تهران است.

وی فعالیت هنری خود را در نوجوانی با ایفای نقش در سریال تلویزیونی «دنیای شیرین» در سال 1376 آغاز کرد.

بازی در سریال خاطره‌انگیز «زیر آسمان شهر» (1380) باعث شد اشتیاق دیده شود و پس از آن وی به بازیگر قابل‌ اتکایی برای آثار طنز بدل شد.

اشتیاق در رشته‌ گرافیک تحصیل کرده و بازی در سریال‌های «سیب خنده» (1376)، «کیف انگلیسی» (1378)، «سه در چهار» (1386)، «سه دونگ، سه دونگ» (1390)، «رخنه» (1393) و «دردسرهای عظیم 1 و 2» (94-1392) را در کارنامه‎ خود دارد.

وی در فلم‌هایی مانند «چپ‌دست» (1384)، «پسرها سرباز به دنیا نمی‌آیند»(1387)، «دلداده» (1387)، «گنج خانه‌ سفید» (1388)، «یکی برای همه» (1390) و «نیش» (1391) نیز نقش‌آفرینی کرده است.

گفتنی است سریال های دنیای شیرین، زیر آسمان شهر، سیب خنده، کیف انگلیسی، سه در چهار و درسرهای عظیم 1 و 2 با نقش آفرینی اشکان اشتیاق از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین