نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1780
-
الف
+

با «سحر ولدبیگی» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «سحر ولد بیگی» از بازیگران جوان و مستعد سینما و تلویزیون ایران آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سحر ولدبیگی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 با بازی وی در مجموعه سریال های «زندگی به شرط خنده»،«آب پریا» و «باغ سرهنگ» آشنا هستند، در 1 سرطان (تیر) 1355 خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

پدر وی، مرحوم مسعود ولدبیگی یک از گریمورها و بازیگران مطرح ایران است که در سن ۸۵ سالگی در تاریخ ۲۱ ثور/اردیبهشت ۱۴۰۰ درگذشت.

«سحر ولدبیگی» در سریال «سلام زندگی» اولین تجربه بازیگری خویش را آغاز کرد و ورودش به عرصه سینما هم در سال 1397 با بازی در فلم «ازدواج غیابی» بود.

بانو «ولدبیگی» با بازی در سریال «پاورچین» که در سال 1382 نشر شد، به اوج شهرت خویش رسید.

«سحر ولدبیگی» در سریال های«خوشنام»، «کتونی زرنگی»، «آرماندو»، «قرعه»، «باغ سرهنگ»، «آب‌پریا»، «مسیر انحرافی»، «دارا و ندار»، «گمشده»، «ماه عسل»، «غیر محرمانه»، «بلندگوهای افسانه‌ای»، «رانت خوار کوچک»، «نقطه چین»، «پاورچین»، «بدون شرح»، «چارخونه»، «پشت کنکوری‌ها»، «دختران»، «پسر خاله ها»، «قصه های شهرک سینمایی»، «ب مثل بهار» و «سلام زندگی» و در فلم های «مجرد 40 ساله»، «شهر موشها»، «یک فراری از بگبو»، «خاله سوسکه»، «اگه می تونی منو بکش»، «اگه می تونی منو بگیر»، «رها و انگشتر جادو»، «قلقلک» و «ازدواج غیابی» و تله فلم های «من پلیس نیستم»، «چشماتو ببند»، «کادوی در به در»، «فرشته نزدیک است»، «سکه های شانس» و «قاتلین پیر مرد» بازی کرده است.

لازم به ذکر است «نیما فلاح» همسر «سحرولدبیگی» نیز یکی از بازیگران کمیدی ایران است و در سریال های زیادی به شمول «باغ سرهنگ» همراه همسرش نقش آفرینی کرده است. این دو بازیگر در سریال «پسرخاله ها» با یکدیگر آشنا شده و اولین کارمشترک شان در سریال «دختران» بوده است.

لازم به یادآوری است سریال «باغ سرهنگ» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران و کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی‌فیلم 2 نشر می شود. 

س غ / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر