نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2022
-
الف
+

اجرای نمایش مشترک هنرمندان ایرانی و افغانستانی در تیاتر «پنت هاوس»

نمایش «پنت هاوس» با بازی مشترک هنرمندان ایرانی و افغانستانی تا 30 سرطان (تیر) در تهران پذیرای علاقمندان به هنر تیاتر است.

به گزارش آی فیلم 2، نمایش «پنت هاوس» با بازی مشترک هنرمندان ایرانی و افغانستانی به کارگردانی «افشین غیاسی» و نویسندگی «الناز عطایی» تا ۳۰ سرطان (تیر) در عمارت نوفل لوشاتو تهران هر شب به روی صحنه می رود.

«افشین غیاسی» کارگردان این اثر هنری در یک مصاحبه گفت: پنت هاوس نمایشی برای ایجاد تعامل و نزدیکی بیشتر میان دو کشور افغانستان و ایران است و در این نمایش، فرصتی ایجاد شده است که بازیگران ایرانی و افغانستانی در کنار هم هنرشان را به نمایش بگذارند.

نمایش پنت هاوس

«فاطمه خاوری» بازیگر افغانستانی این نمایش نیز اظهار کرده است: بازی در این نمایش، مسئولیت بزرگی بود که بتوانیم روابط فرهنگی و اجتماعی بین مردم دو کشور و همدلی آن ها را در حل مشکلات و همزیستی به زیبایی به نمایش بگذاریم. 

نمایش «پنت هاوس» موضوع اجتماعی دارد که به اختلاف طبقاتی می پردازد و داستان پسری است که عاشق دختری می شود و اتفاق هایی که در این میان رخ می دهد را روایت می کند.

در این نمایش هنرمندانی چون «مسعود ترابی»، «بابک قادری»، «علیرضا حق شناس»، «الناز عطایی»، «حسنا قبادی»، «معین محمودزاده»، «کیمیا نصیری»، «فاطمه خاوری»، «زینب هزاره»، «گلی احمدی»، «عاطفه علیزاده»، «محمدحسین کیا»، «حامدمقدم»، «متین کریمی»، «عرفان حسینی»، «مهدی وزیری مقدم» ایفای نقش دارند.

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر