نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2360
-
الف
+

ترور «سلمان خان» نافرجام ماند!

طبق تحقیقات پولیس هندوستان گروه «لارنس بیشنوی» سعی کرده «سلمان خان» را مورد هدف قرار دهد.

به گزارش آی فیلم 2، ده روز پس از قتل «سیدهو موس والا» آوازخوان معروف هندی به ضربه گلوله، در تحقیقات پولیس کاشف به عمل آمده است که «سلمان خان» ستاره سینمای هندوستان نیز بدون آنکه خود بداند از یک عملیات ترور جان سالم به در برده است.

سیدهو موس والا

رسانه های هندوستان در گزارشی از نتایج تحقیقات پولیس در خصوص قتل «سیدهو موس والا» نوشتند؛ طی این تحقیقات مشخص شده است که باند «لارنس بیشنوی» که متهم به قتل موس والا است، ابتدا سعی کرده سلمان خان را مورد هدف قرار دهد.

طبق این گزارش، تک تیراندازی که برای این کار در نزدیک خانه سلمان خان، کمین گرفته بود، در لحظات آخر از شلیک کردن منصرف شده است.

ماجرا از این قرار بوده که «لارنس بیشنوی» که در زندان به سر می‌برد، از طریق عوامل خود مطلع می‌شود که «سلمان خان» هر روز صبح بدون حضور محافظینش بایسکل رانی می‌کند و آن زمان بهترین فرصت برای کشتن وی است. اما گویا چانس با این هنرمند بالیوودی همراه بوده و زمانی که تک تیرانداز قصد شلیک به وی داشته، مأموران پولیس بمبئی به سمت خانه سلمان خان می‌روند تا او را همراهی کنند و در این لحظه تک تیرانداز نیز از ترس گرفتار شدن، منصرف می‌شود.

«سیدهو موس والا»، خواننده محبوب با میلیون ها فالوور شبکه‌های اجتماعی، ۲۹ ماه می در مانسا ایالت «پنجاب» به ضرب گلوله کشته شد. دو نفر دیگر نیز در این حمله با گلوله مجروح شدند.

«لارنس بیشنوی» که متهم به قتل وی است، در سال ۲۰۱۸ نیز به اتهام برنامه ریزی برای کشتن «سلمان خان»، خبرساز شده بود؛ در حال حاضر در زندانی در راجستان به سر می برد و گمان می رود از آنجا فعالیت های غیرقانونی خود را انجام می‌دهد.

گروه لارنس بیشنوی که به غزالهای هندی معروف هستند از اینکه سلمان خان باعث کشته شدن دو آهوی هندی در سال ۱۹۹۸ میلادی شده از وی کینه داشتند و چندین مرتبه قصد کشتن وی را داشته اند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر