نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2518
-
الف
+

آیین معارفه مدیران جدید شبکه آی فیلم برگزار شد

معاون برون مرزی صداوسیما ایران از اضافه شدن کانال های جدید به شبکه آی فیلم خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، آیین معارفه قائم مقام جدید معاون برون مرزی و مدیر جدید شبکه آی فیلم با حضور «احمد نوروزی» معاون برون مرزی سازمان صداوسیما ایران، مدیران شبکه‌ها و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد.

«احمد نوروزی» معاون برون مرزی صداوسیما ایران، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های چندین ساله «مهدی مجتهد»، قائم مقام اسبق معاونت برون مرزی و مدیر پیشین شبکه آی‏‌فیلم، برای «احسان کاوه» قائم مقام جدید این معاونت و «مرتضی شمسی» مدیر جدید شبکه آی‌فیلم آرزوی موفقیت کرد.

معاون برون مرزی با اشاره به سابقه چندین ساله فعالیت های مدیر جدید شبکه آی فیلم در حوزه برون مرزی، عنوان کرد: امیدواریم آقای شمسی با توجه به امکاناتی که در آی فیلم وجود دارد‏ بتوانند علاوه بر تقویت این شبکه، به کانال های آی فیلم انگلیسی، آی فیلم عربی و آی فیلم فارسی2 توجه ویژه‌تری داشته باشند.

نوروزی افزود: کانال های شبکه آی فیلم در طی سال های اخیر توفیقات خوبی داشته‌اند و ممکن است در آینده کانال های جدیدی نیز به این تعداد اضافه شوند. ان شاءالله با رویکرد عالمانه و دقیق و با توجه به سابقه پژوهشی بسیار خوب آقای شمسی‏، کانال های زیر مجموعه آی فیلم بیش از پیش تقویت خواهند شد.

«مرتضی شمسی»، مدیر جدید شبکه آی فیلم نیز ضمن قدردانی از اعتماد معاون برون مرزی به وی، به ایسنا گفت: دغدغه و نکته اساسی که همیشه به دنبال آن بودم، ساختن یک برند است. اگر هزاران برنامه بسازیم اما نتوانیم برند خود را مطرح کنیم، عملا کاری انجام ندادیم و نتوانستیم آن تاثیر لازم را روی مخاطب بگذاریم. ان شاءالله که بتوانیم در این حوزه گام های موثری را برداریم.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر