نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3349
-
الف
+

امروز در قسمت آخر «کلانتر3» می بینید؛ پدر کودک ربا در چنگال قانون

قسمت آخر سریال «کلانتر3» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

امروز در قسمت آخر سریال «کلانتر3» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «لیلا» و «کمال» همچنان در تهیه پول خواسته شده توسط افراد ناشناس برای گرفتن پسرشان «یاشار» هستند، در این میان لیلا پول مورد را نظر را تهیه می کند و یاشار را از کودک رباها پس می گیرد اما با ورود پولیس به ماجرا رازی فاش می شود که...

سریال «کلانتر 3» به کارگردانی «محسن شاه محمدی»محصول سال 1388 خورشیدی است.

داستان این سریال درباره یک افسر پولیس به نام «سرگرد علی امیری» است که در هر قسمت از داستان مصروف یک دوسیه جنایی به شمول قتل، آدم ربایی، سرقت و... می شود و برای یافتن خلافکاران تلاش می کند.

«کلانتر 3» مجموعه‌ای پنج اپیزودی با نام‌های «دخترعمو»، «مرگ مشترک»، «نسترن»، «دوستان» و «کمال» است.

«ایرج نوذری»، «عنایت‌الله بخشی»، «مانی کسراییان»، «رامین راستاد»،  «اشکان اشتیاق»، «گیتی ساعتچی»، «سعیده عرب»، «مرتضی کاظمی»، «ماریه ماشااللهی»، «لیلا برخورداری»، «یوسف مرادیان»، «حمیرا ریاضی»، «الیزابت امینی»، «امیر مهدی‌کیا»، «نفیسه روشن»، «ناصر طهماسب»، «معصومه آقاجانی»، «میرطاهر مظلومی»، «محسن افشانی»، «پویا امینی»، «صبا کمالی»، «آرام جعفری»،«عمار تفتی»، «بهناز جعفری»، «مینا جعفرزاده» و «خاطره حاتمی» از جمله بازیگرانی هستند که در «کلانتر 3» ایفای نقش دارند.

گفتنی است سریال «زندگی به شرط خنده» از روز جمعه 23 ثور ( اردیبهشت) هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «کلانتر3»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر