نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2945
-
الف
+

امشب در «سقوط یک فرشته» می بینید؛ سرقت قرآن و آغاز مشکلات «سارا» و «فاطمه»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «سقوط یک فرشته» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،  با به پایان رسیدن سریال «نون خ 3» قسمت اول سریال «سقوط یک فرشته»  امروز از شبکه آی فیلم 2 نشرمی شود.

«سقوط یک فرشته» به کارگردانی «بهرام بهرامیان» و «حمید بهرامیان» محصول سال ۱۳۹۰ خورشیدی است.

داستان این مجموعه، زندگی دو دختر به نام‌های سارا و فاطمه را به تصویر می‌کشد که در جدال با فراز و نشیب‌های زندگی‌شان در معرض عیارسنجی ایمان‌شان قرار می‌گیرند و ورود افراد جدید به داستان ماجراهای «سقوط یک فرشته » را شکل می‌دهد.

در سریال «سقوط یک فرشته» بازیگرانی چون «مسعود رایگان»، «فریبا کوثری»، «مهرداد صدیقیان»، «خاطره اسدی»، «هدی زین العابدین»، «فرخ نعمتی»، زنده یاد «علی سلیمانی» و «شبنم مقدمی» ایفای نقش دارند.

امشب در قسمت اول سریال «سقوط یک فرشته» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «سارا» و فاطمه» دوستان قدیمی هستند که فامیلشان هم از قدیم با هم در رفت و آمد بودند، فاطمه که به همراه مادرش خادم امازاده است به تازگی در آزمون ماستری قبول شده است و تلاش می کند تا راه پدر مرحوشم را ادامه دهد، سارا با پدرش «حاج حبیب» زندگی می کند و به صورت اتفاقی با جوان پولداری که در همسایگی آن ها زندگی می کند آشنا می شود. حاج حبیب از این آشنایی و جوان غریبه نگران است؛ زمانی که فاطمه و مادرش در خارج از منزل بودند سارقی قرآن خطی و با ارزش امامزاده را می دزدد و ...

بر اساس این گزارش  سریال «سقوط یک فرشته» به جز روزهای پنجشنبه هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «سقوط یک فرشته»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر