نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11807
-
الف
+

«صهبا شرافتی»: سکانس «دوغ یا نوشابه» در ذهن مردم ماندگار شده است

«صهبا شرافتی» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2 از تجربه حضورش در سریال «نون خ» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «صهبا شرافتی» بازیگر نقش «روناک» در سریال در حال نشر «نون خ 3» متولد 8 میزان(مهر)1377در سقز کردستان است.

وی کارش را از تیاتر شروع کرد تا اینکه با نقش روناک سریال «نون خ» درخشید.

بانو شرافتی در این سریال نقش دختری را ایفا کرده که رفتار‌های مردانه دارد و از مترجمی تور گردشگری تا رسیدگی به امور خانه «نورالدین خانزاده» اغلب در دست روناک است.

صهبا شرافتی در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم۲ عنوان کرد: من از سنین خرسالی به بازیگری علاقه داشتم و تست های مختلفی هم دادم اما این اتفاق نیفتاد، همیشه با خودم می گفتم که خدا بهترین پروژه کاری را قسمت تو می کند «صهبا» و هرگز هم ناامید نمی شدم.

وی در خصوص نحوه ورودش به جمع بازیگران سریال «نون خ» افزود: تیزر فصل اول «نون خ» را از تلویزیون دیدم و به همه اطرافیانم گفتم که در فصل دوم این سریال من هم بازی خواهم کرد. پیگیری های من شروع شد و اخبار مربوط به تست های جذب بازیگران جدید و فراخوان های مربوط به این سریال را دنبال می کردم تا اینکه «مهدی فرجی» تهیه کننده این سریال در فضای مجازی پیام هایم را در خصوص توانایی ها و قابلیت هایم را مشاهده کردند و بعد از چند ماه از من درخواست کردند که به دفتر کارشان بروم و در آنجا تست بدهم.

بانو شرافتی در ادامه افزود: «مصطفی تنابنده» دستیار «سعید آقاخانی» از من تست گرفت و من با لباس محلی کُردی رفتم مدت ها از این ماجرا گذشت؛ کم کم داشتم نا امید می شدم چون در خبرهای مربوط به این سریال که پیگیری می کردم بازیگران به کرمانشاه رفته بودند و من نه در پیش تولید بودم و نه حتی در تست های گریم از این رو دیگر امیدی نداشتم تا اینکه با من تماس گرفته شد.

بازیگر نون خ اظهار کرد: هنگامی که فهمیدم قرار است در این سریال بازی کنم بسیار خوشحال شدم و شوق زیادی داشتم البته چون اولین تجربه حرفوی من هم بود استرس زیادی داشتم.

بازیگر نقش «روناک» در خصوص چالش ها و سختی های حضورش در این سریال بیان کرد: اولین سکانسی را که در «نون خ 2» بازی کردم مربوط به صحنه ای بود که غذای نذری را تقسیم می کردیم چون این سریال اولین تجربه حرفوی من در حوزه بازیگری بود قطعا اولین سکانس سخت‌ترین روز کاری ام بود چون در بین جمعی حضور داشتم که شناخت چندانی از آن ها نداشتم اما به مرور زمان خدا رو شکر با رفتار های صمیمانه عوامل گروه دشواری هایم کمتر شد.

وی ادامه داد:  در فصل سوم سکانس هایی را که به زبان کوریایی صحبت می کردم که سختی های خودش را داشت البته من از قبل هم تا حدودی به این زبان آشنایی داشتم.

«صهبا شرافتی» در خصوص بهترین و به یاد ماندنی ترین سکانس سریال «نون خ»  اظهار داشت: برای من سکانس مربوط به فصل دوم که در بین مخاطبان به سکانس دوغ یا نوشابه معروف شده فراموش نشدنی است، به یاد دارم این بخش را در یکی از شب های سرد آخر خزان در کرمانشاه فلمبرداری کردیم و تعداد زیادی بازیگر و عوامل تولید در آن جا حضور داشتند، چندین مرتبه سکانس تکرار شد، برایم سخت بود و استرس عجیبی داشتم آقای تنابنده هم متوجه این ماجرا و از سعید آقاخانی خواست اگر سکانس را به خوبی بازی کردم تشویقم کند و همین امر مایه دلگرمی من شد.

وی در این خصوص اضافه کرد: این سکانس بازخورد های خوبی داشت و مردم آن‌را بسیار دوست داشتند و حتی برخی در اولین برخورد با من این اصطلاح دوغ یا نوشابه را مطرح می کنند؛ پس از بازی در این سریال مردم به من لطف داشتند و انرژی خوبی از آن ها دریافت می کنم.

بازیگر نقش روناک از تجربه همکاری با کمیدین های محبوب این سریال از جمله «علی صادقی» گفت: برای آقای صادقی به عنوان یک همکار احترام زیادی برای  قائل هستم، او از جمله بازیگرانی است که راحت می توان با او تعامل برقرار و در مقابلشان می‌شود راحت بازی کرد و  آنقدر با انعطاف است و نقشش را باورپذیر بازی می کند که بازیگر مقابلش به خوبی از پس اجرایش بر می آید؛ در کل من در کنار این هنرمند چالشی نداشتم.

 بازیگر سریال درخال نشر نون خ در پایان مصاحبه خطاب به مخاطبان این شبکه اظهار کرد: به همه شما درود می فرستم و باید بگویم که صمیمی ترین دوستان من از کشور افغانستان و تاجیکستان هستند، امیدوارم از دیدن تمام فصل های سریال «نون خ» لذت ببرید و بدانید که تمام لحاظات این سریال با عشق تولید شده و همه آن ها ناب و واقعی است.

 

نظر شما
ارسال نظر