نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2441
-
الف
+

فلم تلویزیونی «حبیب» به زودی از آی فیلم 2 نشر می شود

فلم «حبیب» روز پنجشنبه  1 اردیبهشت (ثور) 1401  از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، تله فلم «حبیب» به کارگردانی «داریوش یاری» روز پنجشنبه 1 اردیبهشت (ثور) 1401 از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

فلم تلویزیونی «حبیب» به تهیه کنندگی «بهروز مفید» و نویسندگی «مهدی شیرزاد» محصول سال 1390 است.

حبیب

در خلاصه داستان فلم حبیب آمده است: جوانی به نام حبیب برای رسیدن به ثروت بیشتر با آدم های ناشناس وارد معامله می شود، شخصی به نام فرهاد از او می خواهد که یک موتر لاری حامل عتیقه جات را به مقصد برساند. او در راه دستگیر شده و متوجه می شود که زیر عتیقه ها 2 تن مواد مخدر جاسازی شده است. حبیب به محبس می افتد و حکم اعدامش صادر می شود. او منتظر اجرای حکمش است که همسرش به ملاقاتش می آید و خبر می دهد که باردار است.

حبیب که سال ها در عشق داشتن یک فرزند می‌سوخته است ناگهان جان دوباره ای می گیرد. او در محبس می شنود که اگر قرآن را به طور کامل حفظ کند در جرمش تخفیف قائل شده و از اعدام عفو می شود.او با کمک رئیس زندان شروع به حفظ قرآن می کند و….

حبیب

در این فلم بازیگرانی چون «حمید فرخ نژاد»، « آشا محرابی»، «توران مهرزاد»، «حسین عابدینی»، «امید روحانی»، «حشمت آرمیده»، «مهدی فقیه»، «حسین پهلوان زاده»، «بهنام تشکر»، «روح الله مهرابی»، «مهدی بوستان پرور»، «علی کوهپایه»، «نجات علی مرادی»، «ایرج یاوری فرد»، «حسن دوشا»، «رضا محمودی»، «داوود زهری»، «بهاره امیری»، «محسن مهری درویی» و «سروش کریمی نژاد» ایفای نقش دارند.

بر این اساس فلم «حبیب» روز پنجشنبه 1 اردیبهشت (ثور) 1401ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر