نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2455
-
الف
+

گریم جالب و دیدنی «لیلا بلوکات» بازیگر سریال «از سرنوشت»

عکسی از گریم متفاوت «لیلا بلوکات» در فلم «آن‌ها مرا دوست داشتند» منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که فلمبرداری فلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» همچنان ادامه دارد، نخستین عکس از بازیگران این فلم منتشر شد.

اولین تصویر منتشر شده از این فلم مربوط به رونمایی از گریم «لیلا بلوکات» می باشد که نقش یک معتاد را بازی کرده است. بلوکات در این اثر با ظاهری کاملاً متفاوت از نقش‌هایی که پیش از این از وی دیده‌ایم، مقابل کمره رفته است.

بلوکات

فلمبرداری «آن‌ها مرا دوست داشتند» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «محمدرضا رحمانی» در خانه‌ای در شمال تهران در حال انجام است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فلمبرداری آن تا روزهای پایانی سال ادامه دارد.

«امیرحسین آرمان»، «امیر جعفری»، «نسیم ادبی»، «شهرام قائدی»، «هادی تسلیمی» و «علی صالحی»  سایر بازیگران این فلم سینمایی هستند که به زودی تصاویرشان رسانه‌ای خواهد شد.

«لیلا بلوکات» متولد 4 قوس(آذر) 1361 در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و تیاتر ایران است. وی دانش آموخته رشته فرش می باشد.

وی از 14 سالگی بازی در تیاتر را شروع کرد و با سریال «یوسف پیامبر» در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید.

گفتنی است تا کنون سریال های «یوسف پیامبر»، «یکی مثل من»، «لحظه گرگ و میش»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «جراحت» و «از سرنوشت» با هنرنمایی بانو بلوکات از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

لیلا بلوکات بعد از ابتلا به کرونا: جهنم را با چشمانم دیدم!

رازی که لیلا بلوکات درباره سریال «یوسف پیامبر» افشا کرد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر