نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4038
-
الف
+

در«پیامک از دیار باقی» می بینید؛ برملا شدن راز «منصور» و محبوس شدن «حمید»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «پیامک از دیار باقی»را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «روزگار خوش حبیب آقا» قسمت اول سریال «پیامک از دیار باقی» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «پیامک از دیار باقی» به کارگردانی «سیروس مقدم» تولید سال 1387 است.

داستان این سریال درباره مرد شیاد و خسیسی به نام منصور سیم خواه است که برای فرار از دست طلبکاران، ضمن ایجاد یک دعوای ساختگی، خود را به مردن می‌زند. همه که فکر می‌کنند او مرده‌ است او را به خاک می‌سپارند و این آغاز ماجراهایی برای منصور و اطرافیانش است…

در این سریال بازیگرانی چون «محمدرضا شریفی‌نیا»، «افسانه بایگان»، «حامد کمیلی»، «سروش گودرزی»، «حمید لولایی»، «رضا شفیعی‌جم»، «افشین سنگ‌چاپ»، «شیلا خداداد»، «نادر سلیمانی»، «رامین راستاد»، «شهره لرستانی»، «آرام جعفری»، «کریم قربانی»، «سوسن مقصودلو»، «منوچهر آذری»، «داریوش سلیمی»، «عباس جمشیدی‌فر» و «عزت‌الله مهرآوران» و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

امروز در قسمت اول سریال «پیامک از دیار باقی» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ نیره همسر «منصور سیم خواه» با بازی «محمدرضا شریفی نیا» به رفتار های شوهرش مشکوک می شود و گمان می کند که او زن دیگری اختیار کرده است در این میان «حمید» که به همراه نامزدش به یک رستورانت رفته به صورت اتفاقی پدرش منصور را  با دسته گل و شیرینی می بیند و ....

سریال «پیامک از دیار باقی»، هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

نظر شما
ارسال نظر