نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2176
-
الف
+

بازیگر سریال «از سرنوشت» میهمان برنامه خارج از کادر امشب آی فیلم۲

«آتش تقی پور»، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با حضور «آتش تقی پور» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 درحال حاضر هنرنمایی وی را در سریال «از سرنوشت» مشاهده می کنند، امشب 20 دلو (بهمن) از آی فیلم۲ نشر می شود.

«آتش تقی پور» زاده ۱۵ حمل(فروردین) ۱۳۲۴ هجری خورشیدی در خوی، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران است. 

او دیپلوم ادبیات را در ارومیه گرفت و در سال ۱۳۴۵ وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد. تقی پور در سال ۱۳۴۹ در رشته بازیگری و کارگردانی فارغ‌التحصیل شد و به حیث بازیگر با کارگاه نمایش در چندین اجرا همکاری کرد.

اولین کار حرفوی تقی پور بازی در نمایش «حکومت زمانخان» به کارگردانی «رکن الدین خسروی» بود که در سال ۱۳۴۶–۱۳۴۵ هجری خورشیدی در تالار سنگلج به اجرا درآمد. 

«آتش تقی پور» در فلم‌هایی مانند «زبان مادری»(1389)، «شب واقعه»(1387)، «جیب‌برها به بهشت نمی‌روند»(1370)  و سریال های  «ستایش3»، «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم»، «تفنگ سرپر»، «خانه‌ای در تاریکی»، «شیخ بهایی»، «پشت کوه‌های بلند» و «معمای شاه» بازی کرده است .

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور «آتش تقی پور» امشب 20 دلو(بهمن) 1400 ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

نظر شما
ارسال نظر