نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2037
-
الف
+

بازیگر سریال «دودکش»: همیشه به‌دنبال نقش‌‌های متفاوت هستم

«نگار عابدی» طی یک مصاحبه جدید از نقش آفرینی در سریال های مختلف گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «نگار عابدی» بازیگر سریال «هست و نیست» طی یک مصاحبه در پیوند با نقش‌های متفاوت در کارنامه هنری خود گفت.

بانو عابدی درباره مؤلفه‌های جذب مخاطب در سریال‌های تلویزیون گفت: مهم‌تر از همه سوژه و موضوعِ سریال‌ها است که به نظرم اگر درست انتخاب شود با استقبال مخاطبان روبرو خواهد شد.قصه‌هایی که به مسائل امنیتی و جاسوسی می‌پردازند، قابلیت استفاده در سریال‌سازی را دارند و به‌نظرم با استقبال مخاطبان هم مواجه خواهند شد. البته کمیدی هم بسیار مهم است.

این بانوی هنرمند که با نقش‌هایش در سریال‌های کمیدی از جمله «شمعدونی» و «دودکش» میان مخاطبان تلویزیون ایران به شهرت رسید، تأکید می‌کند که همیشه به‌دنبال نقش‌‌های متفاوت است که به‌نوعی شکستن یک قالب همیشگی است.

عابدی

یعنی اگر در سریال پولیسی- جاسوسی «تعبیر وارونه یک رؤیا» ایفای نقش می‌کند می‌خواهد از قالبِ نقش‌های طنز در سریال‌های «دودکش» و «شمعدونی» درآید و یا در سریال‌های طنز، حضور هنرمندانه‌ای دارد به خاطر آن است که به تعبیرِ خودش دوست ندارد در یک ژانر ماندگار شود.  

«گاهی به پشت سر نگاه کن»، «پادری»، «آرام می‌گیریم»، «هست و نیست»، «سرّ دلبران» و «گاندو» از جمله دیگر سریال‌‌های عابدی است.

او در پاسخ به سؤالی درباره تکرار نشدن و تجربه‌های متفاوت به خبرنگار تسنیم گفت: من همیشه دنبال نقش‌‌های متفاوتم و دوست ندارم خود را در قالب شخصیت‌های شبیه به هم تکرار کنم. این قاعده کلی را همیشه برای خودم داشته‌ام. دلم نمی‌خواهد در یک ژانر و نقش بمانم. خوشبختانه شانس هم همراهم بوده و نقش‌های متفاوتی به من پیشنهاد شده است. بازی در «تعبیر وارونه یک رؤیا» همان شانسی بود که این فرصت را به من بازیگر می‌داد تا برای مدتی از نقش‌های کمیدی دور بشوم.

نگار عابدی

بازیگر سریال «دودکش» درباره علاقه اش به ایفای  نقش‌های خاص و متفاوت افزود: ما زنان خاص زیادی در جامعه داریم که از ویژگی‌های خاصی برخوردارند. در شرایط حال حاضر با جامعه‌ای پرحادثه و پرماجرا روبروییم که طبیعتاً هم مردان و زنان  پرسوژه‌ای دارد.

عابدی همچنین درباره بازگشت به صحنه تیاتر، گفت: قبل از کرونا تیاترهایی روی صحنه داشتم اما مدت‌ها است دلم برای صحنه تنگ شده و دوست دارم به صحنه برگردم. البته در زمانِ اوج کرونا پیشنهادهایی داشتم که به خاطر کرونا رد کردم و اتفاقاً دوست دارم برگردم و آرام آرام در کنارِ بازیگری، در تیاتر کارگردانی کنم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون در سریالِ 90 شبی «پلاک 13» هم به تازگی از رسانه ملی ایران نشر شده ایفای نقش  داشته است.

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین