نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2636
-
الف
+

روایت بازیگر «روزی روزگاری» از فروتنی زنده یاد «خسرو شکیبایی»

«محمود پاک‌نیت» در یک برنامه تلویزیونی از خاطرات حضورش در سریال «روزی روزگاری» در کنار زنده یاد «خسرو شکیبایی» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمود پاک نیت» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «پدر سالار»، «پس از باران»، «روشن تر از خاموشی»، «یوسف پیامبر»، «شب دهم»، «نفس گرم»، «پرده نشین» و «مینو»، مشاهده کردنددر یک برنامه تلویزیونی از خاطره ها و تجربه های خود در سریال «روزی روزگاری» در کنار زنده یاد «خسرو شکیبایی» گفت.

او با اشاره به سریال «روزی روزگاری» به کارگردانی «امرالله احمدجو »که در آن با زنده یاد «خسرو شکیبایی» هم‌بازی بوده است، گفت: «این سریال، اولین تجربه کارم با خسرو شکیبایی بود. فقط یک سکانس با هم بازی داشتیم؛ بقیه بازی‌های‌مان جدا بود. من از او بسیار یاد گرفتم. اصلاً از آدم‌هایی نبود که بخواهد خودش را برای کسی بگیرد. آن زمان که این سریال را بازی می‌کرد، آدم مطرحی بود.»

این بازیگر افزود: « زنده یاد شکیبایی درباره نقش من دلهره عجیبی داشت و به احمدجو گفته بود چه کسی آن را بازی می‌کند. تمام آدم‌های قصه برایش مهم بودند. کل کار و تمام عوامل برایش مهم بودند. در یکی از سکانس‌ها وقتی از اسب پیاده شدم، یک دفعه کسی از پشت من را بغل کرد. دیدم آقای شکیبایی است. گفت من امروز یک بازیِ بیابانی دیدم. این جمله برایم خیلی ارزشمند بود. ما جوان‌تر بودیم و او پخته بود. در آن چهار ماه و نیم فهمیدم که آدم‌ها هیچ وقت نباید برای دیگران خودشان را بگیرند.»

پاک‌نیت درباره آخرین کار مشترک با خسرو شکیبایی هم توضیح داد: «ما کار دیگری به نام «سرزمین خورشید» با هم کردیم. کار دیگری هم به نام «دل شکسته» با هم داشتیم. در «دل شکسته» خیلی بیمار بود. حتی راه رفتن هم برایش سخت بود. این آخرین همکاری ما با هم بود. قرار بود شکیبایی بیاید و بگوید که ۱۰ شب است که یک نفر به خواستگاری دخترم می‌آید و ... کار تمام شد و این جمله را گفت. خودش می‌گفت این جمله را خوب نگفتم و باید دوباره بگویم. اما کار تمام شد و همان جمله را روی فلم گذاشتند. شکیبایی هیچ‌وقت خودش را برتر از دیگران نمی‌دانست. متاسفانه برخی از عزیزان خودشان را غول می‌دانند.»

 یکی از سریال های ماندگاری که از رسانه ملی ایران نشر شده است، «روزی روزگاری» به کارگردانی «امرالله احمدجو» می باشد.

این سریال سال 1370 ساخته شد و ماجرای راهزن معروفی به نام مرادبیگ با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» را روایت می‌کرد که با بروز اتفاقی مسیر زندگی او کاملا دگرگون می‌شود.

بیشتر بخوانید:

«امرالله احمدجو»: قرار نبود «خسرو شکیبایی» مراد بیگ را بازی کند!

م ا 

نظر شما
ارسال نظر