نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2855
-
الف
+

«مهوش صبرکن»: حضور در سینما را به هر بهایی رقم نمی‌زنیم

«مهوش صبرکن» در یک مصاحبه از آخرین فعالیت‌های خود و همسرش در عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مهوش صبرکن» بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت.

«مهوش صبرکن» در مورد فعالیت های خود در عرصه بازیگری به میزان گفت: در حال حاضر مصروف کار خاصی نیستم، پیشنهادات زیادی برای بازی دارم، اما فعلا ترجیح می‌دهم بازی نکنم، البته سریال «سایه‌های رعنا» را بازی کرده ام که در انتظار نوبت نشر است.

وی درباره دلیل غیبتش در سینما افزود: در این مدت بار‌ها پیشنهاد سینمایی داشته ام، اما هیچکدام از نقش‌ها را دوست نداشتم و اگر معدود نقش خوبی هم بوده به دلیل تداخل با سریال نتوانستم در آن حضور پیدا کنم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه ادامه داد: طبیعتا حضور در سینما برای هر بازیگری جذاب است، اما ما این حضور را به هر بهایی رقم نمی‌زنیم. متاسفانه نمی‌توانیم در هر کاری با هر کارگردانی کار کنیم، سال‌ها با کار‌های مختلف برای خودمان آبرویی ذخیره کردیم که نمی‌خواهیم با یک کار بد آن را پیش مردم از بین ببریم. 

صبرکن در پایان درباره احتمال حضور خود و همسرش در دو سریال «حضرت موسی (ع)» و «سلمان فارسی» خاطرنشان کرد: از سمت پروژه «حضرت موسی (ع)» هنوز هیچ صحبتی صورت نگرفته است، در مورد سریال «سلمان فارسی» هم گفت‌وگو‌هایی شکل گرفته، اما محمود پاک‌نیت این روز‌ها ترجیح می‌دهد که سر پروژه‌های تاریخی و طولانی نرود، زیرا در این سن بسیار سخت و طاقت فرسا است، این پروژه‌ها انرژی زیادی را می‌طلبد و ما خسته‌تر از آن هستیم که روزی ۱۵ ساعت مقابل کمره برویم یا ۵ سال درگیر یک پروژه باشیم.

«مهوش صبرکن» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران سال 1339 در شیراز متولد شد.

وی فعالیت حرفوی خود را از سال ۱۳۵۶ با تیاتر شروع کرد. وی از ابتدای کار تیاتر در تلویزیون نیز فعالیت داشت و در کنار بازی در تله تیاترهای تلویزیونی و سریال در شیراز به آموزش کودکان و نوجوانان در زمینه تیاتر پرداخته است و هم اکنون نیز به عنوان بازیگر مصروف به کار است.

«مهوش صبرکن» را اغلب با سریال های «پس از باران»، «روشن تر از خاموشی»، «خانه‌ای در تاریکی» و «یوسف پیامبر(ع) » ،«پشت کوه های بلند» ،میشناسیم . این بانوی هنرمند همسر «محمود پاک نیت» دیگر بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

بیشتر بخوانید:

فلم - ماجراى خواستگارى و ازدواج «محمود پاک نيت» و «مهوش صبركن»

«مهوش صبرکن» از «پس از باران» تا «یوسف پیامبر»+تصاویر

خاطره تلخ ارباب در سریال «پس از باران»

«مهوش صبرکن»: با پول، واسطه و چهره خوب نمی توان در دنیای بازیگری ماندگار شد

«مهوش صبرکن»: خانواده ام را فدای حرفه ام نکردم/احترام به کلان ترها فراموش شده است

«مهوش صبرکن»: شخصیت «خانم بزرگ» سریال «پس از باران» خیلی دور از خود واقعی من بود

ع ا

نظر شما
ارسال نظر