نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2900
-
الف
+

بازیگر سریال «خاله خانم»: «اکبر عبدی» تکرار نشدنی است

«مینا جعفرزاده» بازیگر پیشکسوت ایرانی در یک برنامه تلویزیونی درپیوند با نقش آفرینی کنار «اکبر عبدی» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مینا جعفرزاده» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «خاله خانم»، «زیر آسمان شهر 2»، «برای آخرین بار» و «هتل پیاده رو» مشاهده کردند به مناسبت روز مادر با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره حضور چندین باره‌اش در کنار «اکبر عبدی» گفت.

این بانوی پیشکسوت با اشاره به حضور در سریال «هتل پیاده‌رو» در نقش خاله اکبر عبدی درپیوند با این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: این کار ۱۳ قسمت بود که ما آن را در ۳۷ روز فلمبرداری کردیم. یکی از خوشحالی‌هایم این بود که با آقای عبدی کار کردم. جزو کار‌هایی است که این بازی را وقتی از خودم دیدم بعید بود که این طوری دربیاید. می‌گفتم این کار زمین می‌خورد و عبدی هم زمین می‌خورد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه اکبر عبدی تکرار نشدنی است، گفت: با اکبر عبدی کار کردن خیلی سخت است؛ چون آنقدر می‌خنداند که دیگر نمی‌توان کار کرد. عبدی اهل حفظ کردن دیالوگ نبود و کار بداهه زیاد داشت. واقعاً شاید صد سال یا ۲۰۰ سال طول بکشد عبدی به دنیا بیاید. آن‌قدر هوش بالا، استعداد بی‌حد و اندازه‌ای دارد و کارش را درست انجام می‌دهد.

مینا بویوک جعفرزاده زاده ۱۵ دلو (بهمن) ۱۳۲۵ در خوی معروف به مینا جعفرزاده، بازیگر رادیو، تلویزیون و سینما اهل ایران است.

وی در سریال های «گالش‌های مادربزرگ»، «آوای فاخته»، «زیر گنبد کبود»، «ویروس ۲۰۰۰ »، «زیر آسمان شهر 2»، «تفنگ سرپر»، «رسم عاشقی»، « برای آخرین بار»، «نابرده رنج ، «شوق پرواز»، «هفت‌سنگ»، «دوپینگ»، و فلم های «برج مینو»، «هفت ترانه»، «خدا نزدیک است»، «اخراجی‌ها، «چار چنگولی»، «دلداده»، «کیفر»، «چراغ قرمز» و «آپاچی» ایفای نقش داشته است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«مینا جعفرزاده»: «عزت الله مهرآوران» بی حاشیه ترین بازیگر بود

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین