نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2550
-
الف
+

ادامه فلم پرفروش «رضا عطاران» ساخته خواهد شد

ادامه فلم پرفروش دهه هشتاد در ایران با عنوان «خروس جنگی ۲» بعد از دوازده سال ساخته می‌شود.

به گزارش آی فیلم 2، «خروس جنگی» اولین فلم کمیدی «مسعود اطیابی» سال 1388 خورشیدی با جذب بیش از یک میلیون تماشاگر صدرنشین گیشه آن سال شد. 

حال شنیده می شود که ادامه این فلم که از اولین کمیدی‌های سینمایی «رضا عطاران» ساخته شود.

«مسعود اطیابی» که این روز‌ها با «دینامیت» رکورد فروش سینمای ایران را شکسته در یک مصاحبه با اعلام این خبر گفت: «قرار است «خروس‌جنگی ۲» را بسازم و ان‌شاءالله رکوردی هم با این فلم می‌زنیم و سعی می‌کنیم با همان بازیگران باشد.

وی افزود: فلمنامه این فلم نوشته شده و فکر می‌کنم این نسخه بتواند از نظر فروش و تعداد مخاطب رکورد جالب‌توجهی را داشته باشد. 

وی ادامه داد: این اتفاق می‌افتد، چون نوشتن آن تحت نظر من بود و کار‌ها انجام شده است و به آن اطمینان دارم و از لحاظ جذب دو گروه مخاطب مردم عادی و حتی آن‌هایی که کار جشنواره‌ای دوست دارند، موافق هستند.

گفتنی است فلم سینمایی «خروس جنگی» داستان زندگی زن و شوهری را روایت می کند که جنگ و دعوای هرروزه‌شان همه اطرافیان را کلافه کرده است و روزی آن ها تصمیم می‌گیرند تا برای مدتی مسئولیت‌های‌شان را با یکدیگر عوض کنند.

«رضا عطاران»، «مریلا زارعی»، مرحوم «کیومرث ملک‌مطیعی»، «احمد پورمخبر»، «کیانوش گرامی» و «عباس جمشیدی‌فر» در این فلم طنز نقش‌آفرینی کرده‌اند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر