نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2795
-
الف
+

بازیگر سریال های آی فیلم 2 در شفاخانه بستری شد

«محمد کاسبی»، به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد کاسبی»، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران که چند ماه پیش هم به دلیل عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در شفاخانه بستری شده بود به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

«یلدا کاسبی» دختر محمد کاسبی در یک مصاحبه  به وخامت اوضاع پدرش در شفاخانه اشاره کرد و از مردم خواست که برای بهبودی این هنرمند پیشکسوت، دعا کنند.

آقای کاسبی دوباره به دلیل نارسایی شدید قلبی راهی بیمارستان شده است اما این بار به تعبیرِ دخترش اوضاع وخیم و خطرناک‌تری دارد. 

دختر محمد کاسبی درباره بستری شدنِ مجدد پدرش توضیحاتی داد و گفت: هفته گذشته 48 ساعت پدرم را به شفاخانه لواسانی بردیم و دوباره به خانه برگشتند. اما وضعیت صحی شان خوب نبود و مشکل تنفسی شدیدی پیدا کردند که با اکسیژن هم نمی‌توانستند نفس بکشند. متأسفانه شبِ گذشته دوباره به دلیل وخامت وضعیت قلب و مشکل تنفسی راهی شفاخانه شدند که داکترشان بعد از معاینه دستور دادند که سریعاً در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شوند.

وی افزود: وخامتِ اوضاع پدرم نسبت به گذشته بیشتر شده و از مردم درخواست دارم که برای بهبودی‌شان دعا کنند. خوشبختانه اطبا خوبی بالای سرشان هستند و از این جنبه اطمینان دارم.

گفتنی است تا کنون سریال های «زن بابا»، «سه در چهار»، «خوش نشین ها»،«مریم مقدس»، «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «تا صبح»، «بچه مهندس»و «معما»با بازی «محمد کاسبی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

«محمد کاسبی» همچنان در شفاخانه بستری است

 

نظر شما
ارسال نظر