نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2890
-
الف
+

بازیگر سریال «مختارنامه» میهمان برنامه خارج از کادر امشب آی فیلم۲

«کاظم هژیر آزاد»، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با حضور «کاظم هژیر آزاد»بازیگر سینما و تلویزیون ایران امشب 22 جدی (دی) از آی فیلم۲ نشر می شود.

«کاظم هژیرآزاد» زاده ۱  ثور (فروردین) ۱۳۲۹ بازیگر تیاتر، سینماو تلویزیون ایران دانش آموخته لیسانس بازیگری است.

وی زیر نظر استاد «مصطفی اسکویی» آموزش دید و در چندین نمایش صحنه‌ای و تله تیاتر با گروه آناهیتا به ایفای نقش پرداخت.

سال ۱۳۶۱ از گروه جدا شد و به صورت آزاد، با گروه‌های مختلف تهرانی همکاری کرد که این همکاری همچنان ادامه دارد. هژیر آزاد در زمینهٔ نوشتن نیز فعالیت داشته و یک مجموعه داستان به نام «کیف» را به چاپ رسانده است. 

از سال 1350 بازی در تلویزیون و سپس سینما را تجربه کرد.

هژیر آزاد بازی در فلم های «یوسف هور»، «خصوصی»، «به نام پدر»، «شاه خاموش»، «تکیه بر باد»، «شب روباه»، «عقرب»، «هدف»، «آبادانی ها»، « تحفه ها» و سریال های «بانوی سردار»، «حکایت های کمال»، «رهایم نکن»، «کشیک قلب»، «معمای شاه»، «هوش سیاه 2»، «جلال الدین»، «یلدا»، «بال های خیس»، «مختارنامه»، «یک مشت پر عقاب»، «بچه های خیابان»، «تنهاترین سردار»، «وکلای جوان»، «معمای یک قتل»، «سایه همسایه» و «هوای تازه» را در کارنامه هنری اش دارد.

«خارج از کادر» عنوان برنامه مستند ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی «فاطمه آذری» و کارگردانی «علیرضا صالحی پور» است که هنرمندان ایرانی اعم از بازیگر، خواننده، بدلکار و ... با حضور در این برنامه از زندگی شخصی و هنری خود می‌گویند. 

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور «کاظم هژیر آزاد» امشب 22 جدی(دی) 1400 ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر