نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4575
-
الف
+

«امید روحانی:: «ساختمان پزشکان» یک پدیده بود/«مهران مدیری» طنز را به خوبی می شناسد

«امید روحانی» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2 از محبوبیت سریال های «ساختمان پزشکان» ،«مرد هزار چهره» و «مرد دو هزار چهره» گفت.

«امید روحانی» بازیگر، داکتر و منتقد سینمای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  آی فیلم2، درپیوند با حضورش در سریال های ساختمان پزشکان، مرد هزار چهره و مرد دوهزار چهره صحبت کرد.

وی در ابتدای این مصاحبه ضمن ابراز تاسف از اینکه آشنایی اندکی با سینمای افغانستان دارد گفت: من بیشتر از نویسندگان افغانستانی شناخت دارم به عنوان مثال کتاب های «خالد حسینی» را خوانده ام اما در عرصه سینما آوازه «صدیق برمک» به گوش من رسیده است.

اقای روحانی ادامه داد: البته این از بدشانسی و کوتاهی از من بوده است با اینکه منتقد سینما هستم از سینمای افغانستان اطلاعات کمی در اختیار دارم.

بازیگر «ساختمان پزشکان» درپاسخ به این سوال خبرنگار آی فیلم2 که سینماگران ایرانی طی سال های اخیر تاچه اندازه موفق بوده اند اشتراکاهات فرهنگی ایران و افغانستان را به تصویر بکشند، گفت: کارگردان های ایرانی در این زمینه کوتاهی نکرده اند مثلا آقای «مجید مجیدی» زمانی فلم «باران» را ساختند و دیگر هنرمندانی که در زمینه افغانستان فلم ساخته اند و توجه زیادی به این موضوع داشته اند.

این داکتر متخصص بیهوشی و بازیگر «ساختمان پزشکان» درپیوند به نقش آفرینی خود در این سریال گفت: «ساختمان پزشکان» یک اتفاق جذاب در سینمای ایران بود، موفقیت این سریال مدیون تلاش گروه نویسندگان، کارگردان و بازیگرانش بود و من افتخار همکاری با عوامل این سریال را داشتم.

وی ادامه داد: «ساختمان پزشکان» جزو بهترین سریال های طنزی بود که طی سال های اخیر از صدا و سیمای ایران نشر شد.

امید روحانی درپیوند با همکاری اش با «مهران مدیری» در سریال «مرد دو هزارچهره» گفت: «مهران مدیری» ازجمله کارگردان هایی است که طنز را به خوبی می شناسد و «مرد هزار چهره» ، «مرد هزار دوهزار چهره» از بهترین آثار وی می باشد.

امید روحانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1340 چشم به جهان گشود. 

وی سال 1374 در 34 سالگی با فلم «یک داستان واقعی» وارد بازیگری شد.

در سال 1387 وقتی 47 ساله بود با سریال «مرد دو هزار چهره» به کارگردانی «مهران مدیری» وارد قاب تلویزیون شد، اما شهرت او بیشتر در سال 89 – 90 با سریال «ساختمان پزشکان» سروش صحت بود.

وی سال 1391 در 51 سالگی در سریال «دزد و پلیس» نیز بازی کرده است. امید روحانی این‌بار با «سعید آقاخانی» یعنی کارگردان سریال «دزد و پلیس» و هنرمندانی چون «غلامرضا کریمی»، «بهنام تشکر»، «هومن برق نورد» و «شقایق دهقان» همکاری داشت.

آقای بازیگر گرچه در نخستین فلم هایش در نقش های زندگی واقعی خود از جمله داکتر و منتقد سینمایی ظاهر شد اما رفته رفته بازیگر همه فن و حریف شد.

«زمانه» از دیگر سریال های «امید روحانی» بود که پیش تر از شبکه آی فیلم2 نشر شد و مورد استقبال بالای مخاطبان قرار گرفت.

مصاحبه کننده: نادیا پروانی

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین