نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2067
-
الف
+

«عباس جمشیدی فر»: برای رسیدن به جایگاه امروزم خیلی سختی کشیدم

«عباس جمشیدی فر» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از دشواری های دوران بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «عباس جمشیدی فر» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم2 نقش آفرینی وی را در سریال کمیدی «سه دونگ سه دونگ» شاهد بودند، در یک مصاحبه از دشواری های دوران بازیگری گفت.

وی در پیوند با مشکلات و موانع دوران بازیگری خود عنوان کرد: سختی‌های زیادی کشیدم و روزهای دشواری را سپری کردم. در برف و باران، گرما و سرما، در دل خیابان‌ها و پارک‌ها نمایش اجرا کردم. می‌توانم بگویم فضای باز و بوستانی در این شهر وجود ندارد که در آن نمایش خیابانی اجرا نکرده باشم.

بازیگر سریال «بچه مهندس» افزود: حتی یکبار با «جواد عزتی» وسط یک چهارراه در گذر(محله) تهرانپارس نمایش اجرا کردیم. روزهایی در زندگی‌ام وجود داشت که امکان خرید تیکت بس(بلیط اتوبوس) نداشتم و مجبور بودم از تیاتر شهر در چهارراه ولی‌عصر(عج) تا خانه پیاده بروم.

وی در پایان گفت: خیلی از بچه‌های تیاتری این‌گونه بودند و با یک تکه نان خالی سر تمرین‌ها شکم خودمان را سیر می‌کردیم. با افتخار از آن روزها یاد می‌کنم و هیچ‌وقت این واقعیت را پنهان نخواهم کرد.

«عباس جمشیدی‌فر» زاده ۱۳۵۹ هجری خورشیدی در تهران، حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن فلمنامه چند تیاتر شروع کرد و پس از چندی با نقش آفرینی در سریال «روزگار خوش حبیب آقا» در بین مردم شناخته شد.

جمشیدی فر در سریال «سه دونگ سه دونگ» خوش درخشید و تبدیل به کمیدینی مشهور در سریال های ایرانی شد.

با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفوی تیاتر دانست.

از جمله دیگر سریال‌های او می‌توان به «بیدار باش»، «باغ شیشه‌ای»، «خانه اجاره‌ای»، «پنج دری» و «بزنگاه» و فلم های سینمایی «خروس جنگی» و «دیوار» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: 

«عباس جمشیدی فر» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: به هیچ وجه نمی خواستم سریال «بچه مهندس» را از دست بدهم

اگر «عباس جمشیدی فر» کارگردان می شد...

«محمود عشقی» سریال «سه دونگ سه دونگ» را بیشتر بشناسید+عکس

ع ا

نظر شما
ارسال نظر