نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2645
-
الف
+

«محمد شیری»: تقاضا کردم یک هفته در شفاخانه روانی زندگی کنم

«محمد شیری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک برنامه تلویزیونی از نقش متفاوت خود در یک سریال گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد شیری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در «شب های برره» شاهد بودند در یک برنامه تلویزیونی از نقش متفاوت خود در یک سریال گفت.

محمد شیری، با اشاره به سریال «آخرین روز تابستان» عنوان کرد: در سریالی به نام «آخرین روز تابستان» نقش یک کارتن‌خواب را بازی می‌کردم و عاشق این نقش بودم. گه‌گاه فکر می‌کنم آیا دو مرتبه می‌توانم این نقش را بازی کنم؟! من تقاضا کردم که یک هفته در شفاخانه روانی رازی زندگی کنم اما این اجازه به من داده نشد و من یک صبح تا شب، به اتفاق یک پرستار با آن‌ها بودم تا بتوانم نقش را به خوبی ایفا کنم.

«محمد شیری» زاده 30 دلو (بهمن) 1328 در مشهد، فارغ التحصیل دیپلومه ادبیات می باشد.

وی کار هنری خود را از گردانندگی برنامه های مکتب شروع کرد و در نهایت در سال 1349 وقتی 21 ساله بود به کورس های بازیگری رفته و زیر نظر «احمد کاشانی» و «اسکویی» به صورت حرفوی بازیگری را فرا گرفت.

شیری در سال 1360 با بخش آیتم نمایشی برنامه سینما تیاتر از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار وارد قاب تلویزیون شد و از سال 1362 تا 1367 با برنامه «آقای اقتصادی» به شهرت رسید. 

اولین بار در سال 1359 با فلم «ستاره دنبال داره» به سینما راه پیدا کرد و همچنین در فلم های «دادشاه»، «سامان»، «آخرین مهلت»، «شمعی در باد»، «شبی در تهران»، «حلقه‌های ازدواج»، «دزدان خیابان جردن»، «دردسر بزرگ»، «یکی برای همه»، «قانون مورفی»، «لازانیا» و «اژدر» ایفای نقش داشته است.

وی با هنرنمایی در نقش «سالار خان» در سریال «شب های برره» به کارگردانی «مهران مدیری» به شهرت زیادی رسید.

شیری همچنین در سریال های «جیران»، «دوقلوها»، «جاده چالوس»، «چارخونه»، «گنج مظفر»، «جایزه بزرگ»، «هنگامه»، «دردسر والدین»، «روزی عقابی»، «فصل شکفتن» و «ایتالالیا، ایتالیا» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر «شب های برره» به کرونا مبتلا شد+ویدیو

«محمد شیری»: سرطان خون دارم و کرونا برایم خطرناک است

دانلود سریال «شب های برره»

اهم اخبار امروز؛ از انتشار دو کتاب در هرات تا اکران فلم قدیمی فردوسی در تهران

«سالارخان» در سریالی جدید نقش آفرینی می کند

طنزنما/رقص کمدین های ایرانی در یک مراسم عروسی

پیش بینی ویروس «کرونا» توسط «مهران مدیری» در «شب های برره»!

پشت صحنه سریال کمیدی «شب های برره»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر