نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2567
-
الف
+

«فخرالدین صدیق شریف»: سریال «گیل دخت» از آثار با کیفیت است

«فخرالدین صدیق شریف» در یک مصاحبه در خصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «فخرالدین صدیق شریف» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران، در یک مصاحبه در خصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

وی در گفت‌وگو با میزان در پیوند با آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی تله فلم «مارپیچ» به کارگردانی «سعید جلیلی» را به پایان رسانده ام، با اینکه نقش کوتاهی در این اثر دارم، اما به طور کلی به نظرم کاری قابل دفاع بوده و در نهایت مورد رضایت مخاطبان قرار خواهد گرفت.  

وی با اشاره به حضورش در سریال «گیل دخت» اضافه کرد: امسال برای بازی در سریال «گیل دخت» مقابل کمره رفتم و خوشبختانه نقش خوبی را هم ایفا کردم، در این سریال به کارگردانی «مجید اسماعیلی» در نقش کد خدا ظاهر شده ام که برای خودم جذابیت زیادی داشت.

بازیگر سریال «تبریز در مه» در همین راستا ادامه داد: به نظرم سریال «گیل دخت» اثری مطلوب مخاطب خواهد بود، زحمت زیادی برای این پروژه کشیده شد، با وجود بحران کرونا تمامی عوامل این ریسک را پذیرفته و برای تولید سریالی با کیفیت تلاش کردند، در صدر آن‌ها به نظرم مجید اسماعیلی کارگردان بسیار دقیقی است، وسواس خاصی داشته و سعی می‌کند تا از هیچ برداشتی به راحتی نگذرد.  

صدیق شریف در پایان درباره نقشش در این سریال گفت: در این سریال نقش یک کدخدا را بازی می‌کنم، نقش جذابی است و از آنجا که اثر متعلق به بوم گیلان است، همین اتفاق رویارویی، نقش را زیباتر می‌کند، به طور کلی همیشه کار کردن در شمال ایران را دوست دارم.

«فخرالدین صدیق شریف» زاده ۲۱ اسد(مرداد) ۱۳۳۴ خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران و مترجم است.

وی فعالیت خود را در تیاتر در سال ۱۳۵۰ خورشیدی و در سینما در سال ۱۳۶۷ خورشیدی آغاز کرده‌ است.

سریال های «ملکوت» ، «در چشم باد» ، «ولایت عشق» ، «مریم مقدس» ، «پهلوانان نمی میرند» و فلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله» و «اخراجی ها» پیش تر با بازی صدیق شریف از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

 

ع ا/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر