نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2077
-
الف
+

امشب در سریال «پایتخت2» می بینید؛ شوکه شدن «رحمت» در خانه نقی معمولی

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «پایتخت2» را مشاهده کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با پایان یافتن فصل اول سریال «پایتخت» قسمت اول سریال «پایتخت 2» به کارگردانی«سیروس مقدم» امروز از آیفیلم۲ نشر میشود.

سریال «پایتخت2» تولید سال 1392 خورشیدی است.

در خلاصه داستان فصل دوم این سریال کمیدی آمده است: خانواده معمولی قرار است یک گنبد و مناره مسجد را از ولایت مازندران به تهران و از آن جا به قریه ای در قشم ببرند. آن ها از هر شهری که می‌گذرند، مردم به استقبال آن ها و گنبد می‌روند و در طول این سفر اتفاقات مختلفی برای خانواده معمولی پیش می‌آید که در این فصل می بینید ...

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «مهران احمدی»، «سارا فرقانی اصل»، «نیکا فرقانی اصل»، «هومن حاجی‌عبداللهی» و «لیندا کیانی» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.

امروز در قسمت اول سریال «پایتخت 2» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «بهبود فریبا» شوهر خواهر «نقی معمولی» برای گرفتن پولی که به رحمت خروس باز قرض داده به سراغش می رود اما او توان پرداخت ندارد از این رو بهبود خروس جنگی او را تا زمان پس گرفتن پولش گرویی بر می دارد در این میان نقی به دنبال یک خروس سیاه می گردد تا برای موتر ارسطو که به تازگی بعد از حادثه ترافیکی تعمیر شده  قربانی کند، او بی اطلاع از همه جا با دیدن خروس سیاه در خانه خواهرش تصمیم می گیرد که ...

فصل دوم سریال «پایتخت» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «پایتخت2»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر