نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2597
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری آوازخوان جوان ایرانی در برنامه «خارج از کادر»

«حمید حامی»، آوازخوان جوان ایرانی امشب در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با حضور «حمید حامی» آوازخوان جوان ایرانی امشب 3 قوس(آذر) از آیفیلم۲ نشر میشود.

«حمیدرضا حامی» معروف به «حمید حامی» یا «حامی شریف» ۱۴ جوزا (خرداد)  ۱۳۵۵ در تهران متولد شد.

حامی تحصیلات متوسطهٔ خود را در رشتهٔ علوم تجربی سپری کرد و سپس در رشتهٔ دکوراسیون داخلی ادامه تحصیل داد اما ۱ سال مانده به‌اتمام، درسش را رها کرد و به‌موسیقی روی آورد.

وی خوانندگی را در سال ۱۳۷۷ با قطعه‌ای برای«جشن عاطفه‌ها» و سپس فلم سینمایی «فالگیر» آغاز کرد.

حمید حامی اولین آلبوم رسمی خود را با نام «حامی» به آهنگسازی «محمدرضا چراغعلی» در سال ۱۳۷۹ روانهٔ بازار کرد.

او جدای از آلبوم‌های مستقل خود، آثاری را در فلم‌های سینمایی نظیر «سام و نرگس»، «گل یخ»، «هدف اصلی» و در سریال های «مردان کوچک»، «جوانی»، «سلام» و تله فلم «با من حرف بزن» خوانده‌است.

حامی با موسیقی‌دانانی همچون «بابک بیات»، «مجید انتظامی»، «ناصر چشم‌آذر»، «محمدرضا چراغعلی» و «شاهین فرهت» همکاری داشته‌ و بعلاوه بر آلبوم‌های مستقلش در سمفونی ایثار «مجید انتظامی» و سمفونی پیامبر «شاهین فرهت» نیز حضور داشته ‌است.

آلبوم «یک لحظه عاشق شو» حمید حامی را بهترین اثر منتشر شده در سال ۱۳۹۲ در حوزهٔ موسیقی پاپ دانسته‌اند و از آن به عنوان «آلبومی که جان تازه به موسیقی ایران بخشید» یاد کرده‌اند.

این آلبوم، عنوان بهترین آلبوم موسیقی پاپ در بخش کارشناسی دومین جشن سالانهٔ موسیقی ما را به خود اختصاص داد و حمید حامی، تندیس و لوح جشنواره را دریافت نمود.

این آوازخوان ایرانی همچنین از اعضای هیئت داوران بخش موسیقی جشنوارهٔ سیمرغ در سال ۱۳۹۷ بود.

«خارج از کادر» عنوان برنامه مستند ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی «فاطمه آذری» و کارگردانی «علیرضا صالحی پور» است که هنرمندان ایرانی اعم از بازیگر، خواننده، بدلکار و ... با حضور در این برنامه از زندگی شخصی و هنری خود می‌گویند. 

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور «حمید حامی» امشب 3 قوس(آذر) 1400 ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر