نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8708
-
الف
+

آغاز قدرتمند فلم سینمایی «سوریاوانشی» با هنرنمایی بزرگان بالیوود

فلم مورد انتظار «سوریاوانشی» سرانجام پس از مدت ها تاخیر در تاریخ 5 نوامبر اکران شد.

به گزارش آی فیلم 2، پس از شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی سینماها در هند، سرانجام فلم مورد انتظار «سوریاوانشی» جدیدترین اثر کارگردان مشهور هندی «Rohit Shetty» اکران شد.

«سوریاوانشی» یک فلم پولیسی است که «آجی دوگان»از فلم «سینگام» و «رانویر سینگ» از فلم «سیمبا» در کنار «آکشی کومار» قرار دارند.

این چهارمین فلم از دنیای پولیسی است که کارگردان مشهور هندی Rohit Shetty با ساخت فلم دوگانه سینگام در سال های 2011 و 2014 میلادی و نقش آفرینی آجی دوگان آغاز کرد و در ادامه سیمبا را بازی رانویر سینگ در سال 2018 ساخت.

«سوریاوانشی» که در تاریخ 5 نوامبر سال روان میلادی و همزمان با جشن دیوالی اکران شد، تاکنون پس از 13 روز اکران موفق شده فروش 160 کرور را رقم بزند.

از نکات قابل توجه این فلم، بازسازی یک ترانه مشهور مربوط به فلم «مهره» است که در سال 1994 با نقش آفرینی اکشی کومار ساخته شده بود.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: سوریاوانشی (آکشی کومار) رئیس ستاد ضد تروریسم بمبئی و تیم وی با بازرس باجیرو سینگهام (آجی دوگان) و سانگرام بالرائو (رانویر سینگ) به نیروهای خود پیوستند تا یک گروه تروریستی را که قصد حمله به بمبئی را دارد متوقف کند.

گفتنی است فلم سوریاوانشی علاوه بر سینماها در بسترهای نشر آنلاین هم اکران شده و سینماگران هند بعد از استقبال مخاطبان، نسبت به آینده خوشبین هستند و امیدوارند که با بازگشایی سینماها، صنعت سینمای هند مجددا رونق بگیرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران «سوریاوانشی» اکشی کومار اعلام شد

همکاری «اکشی کومار»، «آجی دوگان» و «رانویر سینگ» در یک فلم سینمایی پولیسی

ضربه سنگین کرونا به سینمای بالیوود ؛ از توقف ساخت فلم جدید «سلمان خان» تا تعویق اکران فلم های پرستاره

«اکشی کومار»: از اجرای صحنه های اکشن لذت می برم

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین