نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3549
-
الف
+

بازیگر سریال «میوه ممنوعه» این روزها چه می کند؟

«علی نصیریان» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت هایش گفت.

به گزارش آی فیلم 2،«علی نصیریان» بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که مخاطبان آی فیلم 2 شاهد هنرنمایی وی در سریال هایی چون «هزاردستان»، «روشن تر از خاموشی»، «پرواز در حباب»، «تصمیم نهایی»، «میوه ممنوعه»، «شیخ بهایی»، «رویای گنجشک ها» و «همسایه ها» بودند، طی یک مصاحبه از جدید ترین فعالیت هایش و نیاز مردم به سینما گفت.

نصیریان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر چندین پیشنهاد بازی تازه گرفته ام و در حال مطالعه فلمنامه‌ها هستم، طبیعتا مهمترین عامل برای انتخاب نقش برایم نوع کاراکتر و تاثیرگذاری در اثر است، به همین دلیل صرفا به خاطر حضور در سینما هر کاری را قبول نمی‌کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: شاید سخت گیری در انتخاب نقش باعث شود که به عنوان بازیگر چند ماه یا حتی سال را بدون هیچ کاری پشت سر بگذارم، البته شاید این انتخاب برای جوانان سخت باشد و دوست داشته باشند تا حضور پررنگ تری در سینما از خود ثبت کنند، اما من ترجیح می‌دهم در این سن و سواس بیشتری را به خرج بدهم.

بازیگر سریال میوه ممنوعه از ادامه فعالیت خود در سال جاری خبر داد و به میزان گفت: باید فلمنامه‌های جدید را بخوانم، اگر اثری مرا به خود جذب کند طبیعتا بازی در آن قبول می‌کنم، با توجه به اینکه دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده ام با خیال راحت تری سر پروژه خواهم رفت، اما این به معنای رعایت نکردن پروتکل‌های صحی نیست.

وی در همین رابطه ادامه داد: امسال در فلم سینمایی «روشنایی» به ایفای نقش پرداختم، فلمی که دوستش دارم و همچنین نقشی که در آن بازی کرده ام برایم متفاوت و جذاب است. حال باید دید که عوامل برای اکران آن چه فکری می‌کنند.

بازیگر سریال هزاردستان بازگشایی سینما‌ها در ایران را اتفاقی مثبت دانست و گفت: مردم به سینما نیاز دارند، از نظر من سینما تنها یک تفریح و سرگرمی نیست و می‌تواند فرهنگ یک جامعه را رقم بزند، از همین رو خوشحالم که بار دیگر سینما‌ها باز شده‌اند.از همین رو خوشحالم که بار دیگر سینما‌ها باز شده اند، اما ما به عنوان هنرمند باید حواسمان به ذایقه مخاطب باشد و اثری در خور و مترقی به مخاطبان عرضه کنیم.

نصیریان در همین رابطه خاطرنشان کرد: سینما رفتن لذتی جذاب است، شاید به واسطه سن و مشغله کمتر به سینما می‌روم، اما می‌دانم که تماشای یک فلم بر پرده سینما قابل مقایسه با تماشای خانگی آن نیست، زنده و پویا بودن سینما باعث می‌شود که چرخه اقتصادی این هنر فعال شده و هنرمندان فراوانی مصروف به کار شوند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر