نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6943
-
الف
+

بازیگر «خانه به دوش»: نقش آفرینی در آثار درام را بیشتر دوست دارم

مریم امیرجلالی» بازیگر سریال های طنز شبکه آی فیلم 2 در یک مصاحبه از حضورش در سریال «متهم گریخت» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم امیرجلالی» بازیگر مطرح ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «خانه به دوش»، «متهم گریخت»، «ترش و شیرین»، «غنچه و خاله جون کوکب» و «چهارچرخ» مشاهده کردند در یک گپ و گفت با شبکه آی فیلم از خاطرات حضورش درسریال «خانه به دوش» گفت.

«مریم امیر جلالی» در ابتدا عنوان کرد: تمام سریال هایی را که بازی کردم دوست دارم و خوشحالم که مردم با آن خاطره دارند و از شبکه آی فیلم بابت باز نشر سریال هایی چون «خانه به دوش»، «ترش و شیرین» و «متهم گریخت» تشکری می کنم و مایه شادمانی است که هنوز این آثار با اقبال مخاطبان همراه است.

این بانوی هنرمند ایرانی در خصوص راز ماندگاری و گرایش مردم برای تماشای سریال «خانه به دوش» با وجود تکرارهای متعدد عنوان کرد: در این سریال تجملات وجود ندارد و داستانی ساده، صادقانه و دوست داشتنی دارد که باعث هم ذات پنداری مخاطب با آن می شود. 

وی در مورد کرکتر «ناهید» در سریال «خانه به دوش» که مادری عصبانی است اظهار کرد: زمانی که نقشی را به عنوان یک بازیگر به ما محول می کنند که یک بانویی است که از دست فامیلش عصبانی می شود، نمی تواند که بخندد بلکه باید در نقش خود فرو رود و آنرا به بهترین نحو اجرا کند و من خوشحالم که فقط برای اجرای کرکتر خود در سریال عصبانی هستم اما در واقعیت چنین شخصیتی ندارم  و بسیار آرام و خونسرد هستم.

این بانوی هنرمند در خصوص علاقه مردم به نقش های کمیدی اش عنوان کرد: خوشبخانه من در آثار جدی و ملودرام هم بازی کردم و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، برای مثال در فلمی به نام «دم صبح» به کارگردانی «حمید رحمانیان» بازی کردم  که در جشنواره های خارجی هم جوایز بسیاری دریافت کرد، در سریال «زیر هشت»  «سیروس مقدم» و فلم درامی به نام «تاوان» هم بازی کردم که آثار مطرحی هستند اما متاسفانه چون مخاطبان آثار طنز من را بیشتر مشاهده کردند احساس می کنند که «مریم امیر جلالی» باید کار طنز انجام دهد.

وی در ادامه افزود: من نقش های طنز خود را جدی بازی کردم و مردم با جدی بودنم خندیدند اما خودم بازی در آثار درام را بیشتر دوست دارم.

بیشتر بخوانید:

«مریم امیرجلالی»: بعد از «خانه به دوش» فقط نقش زن بی اعصاب به من پیشنهاد میشد

آشنایی با «مریم امیرجلالی» بازیگر سریال های کمیدی آی فیلم 2 + تصاویر

م ا

نظر شما
ارسال نظر
سردار سید:

بانو «مريم امير جلالی» باب بازی های زیبایشان همیشه درقلب همه ما جادارند و از خداوند متعال موفقيت هرچه بيشتر شما و تمام دست اندر كارهايتان را خواهانیم. اكثر فلمها و سريالهاي شما را باعلاقه خاصي تماشا ميكنيم. موفق و كامگار باشيد.

جعفر خزائی:

زنده باشىد.