نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4280
-
الف
+

اولین آلبوم موسیقی «علی صادقی» به زودی منتشر می شود

«علی صادقی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار است اولین آلبوم موسیقی خود را منتشر کند.

به گزارش آی فیلم 2، «علی صادقی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «سه در چهار» ، «کوچه اقاقیا» ، «متهم گریخت» ، «خوش نشین ها»، «نقطه سر خط»، «پشت کنکوری ها»، «قرارگاه مسکونی» و «زن بابا» شاهد بودند، قرار است اولین آلبوم موسیقی خود را منتشر کند.

«بهنام ناصری» مدیر برنامه‌های علی صادقی در پیوند با انتشار این آلبوم به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از اوایل سال ۱۳۹۷ داشتیم، همراه با سایر فعالیت‌هایی که علی صادقی در عرصه بازیگری داشت، تصمیم به تولید پروژه‌ای گرفتیم که بتواند در قالب یک اثر بی کلام پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: این آلبوم دربرگیرنده فصل جدیدی از فعالیت‌های علی صادقی است که در قالب یک پروژه مشترک با «علی امیرشاهی» در حوزه موسیقی شکل می‌گیرد و امیدوارم بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

مدیر برنامه‌های علی صادقی افزود: تلاش شد که بتوانیم برای این آلبوم عنوان متفاوتی را انتخاب کنیم که در نهایت به اسم «قرچ قوروچ» رسیدیم که در نوع خود تجربه جدیدی است که می‌تواند به نوعی معرف شنیدن یک اثر متفاوت و کمتر تجربه شده برای شنوندگان باشد.

ناصری در پایان عنوان کرد: این آلبوم یک موسیقی تلفیقی مشتمل بر سازهای الکترونیک و سازهای ایرانی همچون کمانچه و تار است که درباره زمان و نحوه انتشار نسخه فیزیکی و انترنتی آلبوم برنامه‌ریزی هایی انجام داده‌ایم که به زودی جزییات آن اعلام می‌شود.

 «علی صادقی» در ۱۴ قوس (آذر) سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد.

«صادقی» که دانش آموخته کمپیوتر ساینیس است، در یک خانواده ۵ نفری کلان شده و یک خواهر کوچکتر از خود و یک برادر کلان تر از خود دارد.

علی صادقی اولین بار با سریال «بهترین تابستان من» که از شبکه آی فیلم۲ به نشر رسید، در تلویزیون شناخته شد و بعد از آن هم بیشتر به واسطه سریال هایش به شهرت رسید.

علی صادقی با ایفای نقش در سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» به اوج شهرت رسید.

او همچنین در فلم‌هایی چون «هوو» (1384)، «کیش و مات» (1387)، «ازداج در وقت اضافه» (1388)، «ورود آقایان ممنوع» (1389)، «پیتزا مخلوط» (1389)، «ورود زنده‌ها ممنوع» (1389)، «یک فراری از بگبو» (1390) و «همه‌ چی آرومه» (1391)؛ و سریال هایی نظیر «دردسر والدین» (1380)، «کوچه‌ اقاقیا» (1382)، «خانه به‌دوش» (1383)، «متهم گریخت» (1384)، «سه در چهار» (1387)، «بزنگاه» (1387)، «زن‌بابا» (1388)، «خوش‌نشین‌ها» (1389)، «نقطه سر خط» (1390)، «توقیف» (1391)، «معراجی‌ها» (1392)، «ما فرشته نیستیم» (1392) و «سیگنال موجود است» (1393) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

بازی «علی صادقی» در کدام یک از سریال های نشر شده از آی فیلم۲ را بیشتر دوست دارید؟

کمدین مشهور سریال «خوش نشین ها» را بیشتر بشناسیم

«علی صادقی» : دوست دارم کرکتر «آرنولد» را بازی کنم

ع ا

نظر شما
ارسال نظر