نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4266
-
الف
+

«هوتن شکیبا»: موسیقی افغانستان بی نظیر است

«هوتن شکیبا» بازیگر سریال «لیسانسه ها» در مصاحبه با آی فیلم2 از مشترکات فرهنگی ایران و افغانستان گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «هوتن شکیبا» بازیگر سریال «لیسانسه ها» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 از مشترکات فرهنگی ایران و افغانستان گفت.

وی در پیوند با استقبال مردم افغانستان از سریال «لیسانسه ها» اظهار داشت: از اینکه از فلم ها و سریال هایی که در آن ها حضور داشتم استقبال شده، بی نهایت خوشحالم و امیدوارم آثار مناسبی برای مردم عزیز افغانستان تولید شود.

بازیگر سریال «فوق لیسانسه ها» در مورد همکاری سینمای ایران و افغانستان گفت: افغانستان هنرمندان بزرگ بسیاری در زمینه های مختلف هنری دارد، در موسیقی بی نظیر هستند و سینمای این کشور در این سال ها رشد خوبی را داشته است و اگر تعامل بین دو کشور صورت بگیرد، شاهد پیشرفت در هر دو کشور خواهیم بود. 

وی در ادامه اظهار داشت: موسیقی افغانستان را دوست دارم و به آهنگ های این کشور گوش میدهم، دوستان افغانستانی بسیاری دارم و سفر به این کشور یکی از آرزوهایم است، امیدوارم به زودی صلح در افغانستان برقرار شود.

«هوتن شکیبا» در پیوند با استقبال از سریال های طنز ایرانی در افغانستان عنوان کرد: زبان واحد و اشتراکات فرهنگی میان دو کشور باعث این استقبال شده است.

«هوتن شکیبا» زاده 24 خرداد(جوزا) 1363 در تهران، بازیگر و صدا پیشه اهل ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره بوده و ماستری رشته بازیگری خود را از دانشگاه هنر دریافت کرده است.

 شکیبا در جشنواره یازدهم تیاتر دانشگاهی در سال ۱۳۸۷ با ایفای نقش در تیاتری به نام «ویلون‌هایتان را کوک کنید» نخستین کار جدی و حرفوی خود در تیاتر را بازی کرد و توانست جایزه بازیگر اول را کسب کند به گفته خودش پس از آن امیدوارتر از قبل شروع به تمرین کرده و در نمایش‌های مختلف دانشگاهی شرکت کرده‌ است.

اولین تجربه بازیگری هوتن شکیبا در دنیای تصویر مربوط به بازی او در فلم گوتاهی به کارگردانی «بهروز شعیبی» است. همچنین وی با فلم «شب بیرون» به کارگردانی «کاوه سجاد حسینی» وارد عرصه بازیگری در سینما شد.

جالب است بدانید شکیبا صداپیشگی دو عروسک «دیبی» و «خونه بغلی» را برای سریال «کلاه قرمزی» در کارنامه هنری خود دارد.

«لیسانسه ها» اولین تجربه جدی بازیگری هوتن شکیبا در تلویزیون می باشد.

وی در سی و هفتمین دوره جشنواره فلم فجر، برای بازی در فلم «شبی که ماه کامل شد»، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد گردید.

هوتن شکیبا در فلم های «هلن» (1394)، «طبقه حساس» (1392)، «حق سکوت» (1392) و سریال «فوق لیسانسه‌ها» (1398) به نقش آفرینی پرداخته است.

گفتنی است تا کنون سریال های «فوق لیسانسه ها» و «لیسانسه ها»  با هنرنمایی «هوتن شکیبا» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید :

«حبیب» سریال «لیسانسه ها» 37 ساله شد

شوخی با «نوید محمدزاده» در فوق لیسانسه ها

پشت صحنه رقص هندی بازیگران «لیسانسه ها» +ویدیو

با هم تماشا کنیم ؛ سکانسی از سریال «لیسانسه ها2» با بازی «هوتن شکیبا»

دانلود سریال «لیسانسه ها»

دانلود سریال «فوق لیسانسه ها»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر