نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3116
-
الف
+

امروز در «نفس گرم» می بینید؛ آزادی «ناهید» از محبس و وداع «ملیحه» با دختر خوانده اش

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «نفس گرم» را مشاهده می کنید.

در قسمت های پیشین سریال «نفس گرم» که از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، مشاهده کردید؛ «ملیحه» که زنی مذهبی و خداشناس است پس از مرگ همسرش حاج «مرتضی» پی می برد که او با زنی به نام «ناهید» ازدواج کرده است و صاحب اولاد است، او که خود از داشتن اولاد محروم است دشواری های بسیاری را تحمل می کند، اما  تلاش می کند تا این چالش ها را برطرف کند.

از سوی دیگر همسر سابق «ناهید»، پس از مرگ حاج مرتضی برای دست یابی به ثروت او فرزند تازه متولد شده اش را می دزد و با پلان های متعدد بلاخره مجدد با ناهید ازدواج می کند اما در یک حادثه به دست همسرش کشته می شود و این امر باعث زندانی شدن ناهید می شود و او از دیدار طفلش محروم می شود.

امروز در قسمت آخر سریال «نفس گرم» می بینید؛ «ملیحه» با تلاش های فرزند خوانده اش«اسماعیل»، «مائده» دختر ناهید را پیدا می کند و به مدت 5 سال از او مراقبت میکند تا مادرش از محبس رها شود او به دختر «ناهید» بسیار وابسته شده است اما ...

به گزارش آی فیلم 2، «نفس گرم» به کارگردانی «محمدمهدی عسگرپور» و نویسندگی «حسین تراب نژاد» و «طلا معتضدی» تولید سال 1394 خورشیدی است.

داستان سریال نفس گرم درباره معلمی به نام «ملیحه» است که همیشه به رهنمودهای قرانی عمل و در برابر مشیت الهی، خود را تسلیم کرده است. او زندگی راحت و آرامی به همراه همسرش حاج مرتضی دارد، اما حادثه ترافیکی حاج مرتضی، زندگی آن‌ها را تحت الشعاع قرار داده و از مسیر آرام خود خارج کرده است. حاج مرتضی به کما می‌رود و ملیحه هر روز به ملاقات او به شفاخانه می‎رود که در همین روزها زنی را می‌بیند که به ملاقات همسرش آمده و...

«مرجانه گلچین»، «حامد کمیلی»، «محمود پاک‌نیت»، «رؤیا تیموریان»، «سیما تیرانداز»، «نیلوفر خوش‌خلق»، «مریم بوبانی»، «لیندا کیانی»، «رحیم نوروزی»، «محمد عمرانی»، «رامین راستاد»، «فلور نظری»، «آرش تاج»، «کامران ملکی»، «علیرضا زمانی نسب»، «الهام طهموری»، «تارا شفایی» و «رویا یوسفی» بازیگران این سریال هستند.

بر این اساس، باتوجه به پایان یافتن سریال «نفس گرم» سریال «پنچری» از جمعه  30 میزان(مهر) هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

گفتنی است با توجه به درخواست بینندگان برای نشر سریال ها با مدت زمان بیشتر، تعداد سریال های نشراتی آی فیلم2 از 6 سریال به 5 سریال کاهش می یابد و مدت زمان نشر سریال ساعت 19:00 بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جدول نشراتی آی فیلم2 تغییر کرد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین