نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3011
-
الف
+

قسمت اول سریال «شکرستان عروسکی» امروز از آیفیلم۲ نشر می شود+ویدیو

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «شکرستان عروسکی» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با پایان یافتن سریال «فرمانروایان مقدس» قسمت اول سریال «شکرستان عروسکی» به کارگردانی «فؤاد صفاریان‌پور» امروز از آیفیلم۲ نشر میشود.

شکرستان عروسکی تولید سال 1395 هجری خورشیدی است و داستان آن در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد؛ هر قسمت قصه ای مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت کرکتر متفاوتی را برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند.

قصه‌های این سریال از داستان‌ها، ضرب‌المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانه ایرانی-شرقی انتخاب شده که با رویکردی مدرن و به روز به نگارش در آمده‌اند.

در این سریال عروسکی، عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی ایران چون «آزاده مویدی فرد»، «محمد لقمانیان»، «امیر سلطان احمدی»، «بهادر مالکی»، «هنگامه مفید»، «نازنین بیاتی»، «شیما بخشنده»، «حسام محمودی»، «وحید نفر»، «مهدی شاه پیری» و «احسان کرمی» حضور دارند.

امروز در قسمت اول سریال «شکرستان عروسکی»که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ قرار است یک مراسم نکاح در شکرستان برگزار شود و همه در حال آماده شدن برای حضور در این مراسم هستند؛ قبل از مراسم فامیل عروس و داماد از دستگاه دروغ سنج استفاده می کنند و این امر مشکلاتی را برایشان فراهم می کنند در این بین پادشاه به جشن دعوت نشده و تصمیم می گیرد که با پوشیدن لباس زنانه در نقش عمه داماد وارد جشن شود اما ....

سریال «شکرستان عروسکی» هر روز ساعت 16:00 به وقت کابل، 15:00 به وقت تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال «شکرستان عروسکی» 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر