نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4138
-
الف
+

«حسیبا ابراهیمی» بازیگر فلم «لوتریا» شد

«حسیبا ابراهیمی» بازیگر افغانستانی در فلم سینمایی «لوتریا» ایفای نقش می کند.

به گزارش آی فیلم 2، «حسیبا ابراهیمی» بازیگر افغانستانی که در استرالیا زندگی می‌کند، برای ایفای نقش در فلم سینمایی «لوتریا» به کارگردانی «علی عطشانی» و تهیه‌کنندگی «میگوئل سالیناس» انتخاب شد.

فلمبرداری «لوتریا» به عنوان دومین فلم «علی عطشانی» در هالیوود، دسمبر سال جاری (آذرماه) با حضور بازیگران و عوامل هالیوود و مکزیک در شهر مکزیکوسیتی آغاز خواهد شد.

در این فلم تعدادی از بازیگران و عوامل ایرانی نیز حضور خواهند داشت و پیش از این «آنتونیو مونروی» بازیگر مطرح سینمای مکزیک که در فلم «آپوکالیپتو» ساخته «مل گیبسون» نیز به ایفای نقش پرداخته بود، به‌عنوان بازیگر این فلم معرفی شده است.

«حسیبا ابراهیمی» در سال ۱۳۹۲ با بازی در فلم «چند مترمکعب عشق» وارد سینما و در همان ابتدای ورودش نامزد سی و دومین جشنواره فیلم فجر ایران به عنوان بهترین بازیگر زن شد و در جشنواره‌هایی همچون اسکار، شیکاگو، داکا، فلم گنت و… حضور یافت.

بانو ابراهیمی پس از آن در فلم‌های «پرنده پرنده نبود»، «لینا»، «زندگی ناتمام»، «حبیب» و «حوا، مریم، عایشه» به ایفای نقش پرداخته است.

ابراهیمی همچنین در نمایش‌های «بابام تو کاغذا گم شد»، «ادیب‌ها» و سریال‌های «شیرین»، «شهربانو»، «خط سوم» (فصل ۱ و ۲) و «رویا» «فصل ۱ و ۲) و همچنین مستندهای «زنان قابله»، «کودکان و جرایم»، «تغییر آب و هوا»، «موسیقی جهانی» و «نقطه عطف» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

خاطره «حسیبا ابراهیمی» از تجربه بازی در «چند متر مکعب عشق»

نمایندگان سینمای ایران و افغانستان در هفتاد و ششمین جشنواره فلم ونیز

«حوا، مریم، عایشه» نماینده افغانستان در اسکار 2020 شد

جشنواره سینمای افغانستان با «رفتن» و «چند متر مکعب عشق» به کار خود پایان داد

رقابت فلم افغانستانی «حوا،مریم،عایشه» در سه جشنواره بین المللی/از کوریای جنوبی تا کالیفرنیا و ترکیه

م ا 

نظر شما
ارسال نظر