نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1721
-
الف
+

حضور «هادی حجازی فر» و «جواد عزتی» در آسیاپاسیفیک

فلم سینمایی «آتابای» در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه مراسم جوایز سینمایی «آسیاپاسیفیک» به رقابت می‌پردازد.

به گزارش آی فیلم 2، فلم سینمایی «آتابای» به عنوان نماینده ایران در اولین حضور جهانی خود در مراسم جوایز سینمایی «آسیا پاسیفیک» شرکت خواهد کرد و در بخش فلم‌های داستانی، با آثار منتخب دنیا به رقابت خواهد پرداخت.

آتابای پنجمین فلم بلند سینمایی «نیکی کریمی» است که پیش از این در جشنواره فجر سال1398 خورشیدی نامزد سیمرغ پنج رشته و فلم برگزیده منتقدان ماهنامه فلم شده است.

نامزدهای نهایی آسیا پاسیفیک توسط هیات مربوطه به ریاست «هونگ جون کیم» از کوریای جنوبی در اواسط اکتبر اعلام می‌شوند و برگزیدگان هر بخش در تاریخ ۱۱ نومبر (۲۰ آبان) معرفی خواهند شد. 

مراسم اهدای جوایز جشنواره امسال آسیا پاسیفیک، به صورت آنلاین و با همکاری کمپنی نتفیلیکس که جزو حامیان مالی اصلی مراسم است، برگزار خواهد شد. جوایز آسیاپاسیفیک سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن لغو شدند.

«هادی حجازی‌فر»، «جواد عزتی»، «سحر دولتشاهی»، «دانیال نوروش»، «یوسفعلی دریادل»، «مه‌لقا می‌نوش»، «معصومه ربانی‌نیا» و «میرمجید حسینی» بازیگران اصلی آتابای هستند.

در خلاصه داستان فلم آمده است: آتابای ۴۰ساله به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی(خوی) زندگی می‌کنند. او سال‌ها پیش، دانشجوی معماری در دانشگاه هنرهای زیبای تهران بوده و یک سال مانده به فارغ‌التحصیلی، به علت مشکلات روحی ناشی از عشق نافرجام به هم صنفی اش، ترک تحصیل کرده و به زادگاه خود بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

فلم های سینمایی جدید ایرانی ؛ از «آتابای» نیکی کریمی تا «خورشید» مجید مجیدی

م ا 

نظر شما
ارسال نظر