نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2426
-
الف
+

چرا بازیگر نقش «روشنا» در سریال «همبازی» دری صحبت نمی کند؟

«محیا دهقانی» بازیگر ایرانی سریال «همبازی» با حضور در ویژه برنامه عید فطر شبکه آی فیلم 2 از چالش های بازی در کرکتر «روشنا» سریال «همبازی» گفت.

 به گزارش آی فیلم 2، «محیا دهقانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 اکنون بازی وی را در سریال «هم‌بازی» شاهد هستند، در «ویژه برنامه عید سعید فطر» از خاطرات و تجربیات کاری خود در عرصه بازیگری صحبت کرد.

«محیا دهقانی» در سریال در حال نشر «همبازی» نقش «روشنا» یک دختر مهاجر افغانستانی را بازی می کند که در ایران درس می خواند.

وی درخصوص چالش هایی که برای بازی در این سریال داشته گفت: آقای «محمودی» زمانی که اولین بار با من تماس گرفتند به من بازی در یک کرکتر ایرانی را پیشنهاد دادند اما من در یک پروژه دیگری مصروف به کار بودم و نقش «روشنا» را قرار بود یک دختر افغانستانی بازی کند که از ایران رفته بود و به همین خاطر نقش روشنا به من پیشنهاد داده شد و من با توجه اینکه سال ها قبل در یک فلم نقش یک دختر افغانستانی را بازی کرده بودم توانستم از عهده این نقش بربیایم.

بانو دهقانی همچنین عنوان کرد: من دوست داشتم در  طول سریال «همبازی» به زبان دری صحبت کنم اما متاسفانه فرصت زیادی نداشتم و فقط یک سکانس به زبان دری صحبت کردم و آن را بسیار دوست دارم. 

این بانوی هنرمند ایرانی که در ژانرهای مختلفی هنرنمایی کرده در خصوص علاقه مندی اش به بازی در کرکترهای جدی گفت: من بازی در این ژانر را بسیار دوست دارم و بازی در آثار اجتماعی دغدغه اصلی من است، اما بازی در نقش های کمیدی نیز چون ریشه در یک درد دارد تاثیر گذار است.

وی در پیوند با این موضوع گفت: من هرگز خودم را دریک قالب کمیدی نمی دیدم اما در فلم های سینمایی به نام «لب خط» و «چند میگیری گریه کنی2» نقش های کمیدی بازی کردم.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر