نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6456
-
الف
+

«مجید واشقانی» بازیگر نقش «بیژن» در سریال «آنام» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «مجید واشقانی» بازیگر سریال «آنام» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «مجید واشقانی» بازیگر نقش «بیژن» در سریال «آنام»زاده ۶ جوزا (خرداد) ۱۳۵۹ در تهران دارای مدرک لیسانس اینجنیری متالوژی میباشد. 

مجید واشقانی

مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کورس های آزاد بازیگری «امین تارخ» شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفوی شد.

وی با «پوریا پور سرخ» در دوره‌های تکمیلی بازیگری در سال ۸۰ هم صنفی بود.

مجید واشقانی

«واشقانی» با سریال «مسیر انحرافی» در سال ۱۳۹۰ چهره اش بیش از پیش شناخته شد، بعد از آن همه منتظر بودند که او را در سریال های طنز ببینند ولی وی با ایفای نقش یک خلافکار در سریال «هوش سیاه» مخاطبان را غافلگیر کرد.

هوش سیاه

این بازیگر ایرانی در سریال «ماتادور» این بار در نقش یک پولیس ظاهر شد.

این سریال ماجرای یک آدمکش حرفوی، ملقب به ماتادور را به تصویر می کشید که سال‌ها پیش از دست مأموران پولیس به ترکیه گریخته بود، وی مأموریت می‌یابد تا با هویت جعلی، بعد از ۱۰ سال به ایران بازگشته و یکی از مقامات بلند پایه اروپایی را که برای شرکت در کنفرانسی بین‌اللملی به تهران آمده، ترور کند اما...

ماتادور

مجید واشقانی پس از ایفای نقش در سریالهای ماتادور و «انقلاب زیبا» برای سومین بار نقش پولیس را در سریال «میکائیل» بازی کرد.

میکائیل

این هنرمند ایرانی همچنین در فلم های «جنایت و جنحه» (1384)، «ناسپاس» (1388)، «هاری» (1393)، «شور عشق» (1379) و سریال های «کمین»، «زیر هشت»، «پایتخت1»، «زاپاس»، «دمینو»، «کتیبه»، «خانه اجاره ای»، «آمین»، «پشت بام تهران»، «دیوار شیشه ای»، «برادر»، «سارق روح»، «محکومین»، «روز های بیقرای»، «از سرنوشت»و «زمین گرم» بازی کرده است.

پایتخت مجید واشقانی

گفتنی است تاکنون سریال های «پایتخت1»، «ماتادور»، «هوش سیاه2»، «انقلاب زیبا»، «میکائیل»، «آمین»،«دیوار شیشه ای»و «پشت بام تهران» با بازی «مجید واشقانی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

آنام

لازم به ذکر است سریال «آنام» با هنرنمایی «مجید واشقانی»هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

در پیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر سریال های پولیسی آی فیلم 2 و «یوسف پیامبر» در یک سریال جدید

فلم نما/حملات مسلحانه خلافکاران و گروه پولیس در تهران

خاطرات بازیگر سریال «پایتخت» از عشق نافرجامش در اتوبوس!

«مجید واشقانی» و «شبنم قلی خانی» در فلم سینمایی «بزرگراه» + پشت صحنه

عکس منتشر شده از پشت صحنه سریال «از سرنوشت»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر