نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1631
-
الف
+

تیزر مسابقه خوانندگی «نواهنگ» منتشر شد/ شمارش معکوس چالشی بزرگ برای خوانندگان مهاجر افغانستانی

تیزر مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» شبکه آی فیلم2 رونمایی شد.

به گزارش آی فیلم 2، مسابقه «نواهنگ» که برای اولین بار از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای مهاجرین افغانستانی در ایران تولید می شود، قرار است استعداد های برتر حوزه موسیقی مهاجرین را در قاب شبکه جهانی آی فیلم 2 به چالش بکشد.

بر اساس تیزر نشر شده این برنامه تلویزیونی، این مسابقه قرار است در ایام نوروز 1400 هر هفته دو برنامه از شبکه آی فیلم 2 به نشر برسد.

«هادی کریمی» گرداننده مسابقه «نواهنگ» چندی پیش با حضور در برنامه «پنجره آی فیلم» جزئیات برگزاری این مسابقه را توضیح داد.

وی در مورد نحوه برگزاری مسابقه «نواهنگ» عنوان کرد: 48 تن برای رقابت در پروسه اصلی  نواهنگ گزینش شده اند و در قالب ۱۲ گروه چهار نفره به ارائه توانمندی‌های خود می پردازند.

 او افزود : در مرحله بعد، ۱۲ نفر از اشتراک کنندگان به مرحله نیمه نهایی راه می یابند و در سه گروه چهار نفره رقابت می کنند.

هادی کریمی تاکید کرد: در نهایت سه برگزیده نیمه نهایی نیز در برنامه فاینال با یکدیگر مسابقه داده و رتبه های اول تا سوم مشخص می شود.

وی ادامه داد:  از 48 نفر حاضر در این رقابت علاوه بر3 نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند، یک نفر با رای مردمی انتخاب می شود.

به گفته وی، یکی از داوران اصلی این مسابقه «امیر تاجیک» آوازخوان مطرح ایرانی و خواننده تیتراژ سریال زیر آسمان شهر و آهنگ رسمی ایران در «جام جهانی 2006 آلمان» است.

داور بعدی مسابقه«مهرداد هویدا» است که غالبا با آوازخوانی تیتراژ سریال «مسافری از هند» شناخته می شود. داکتر «محمدرضا چراغعلی» از تنظیم کننده های مطرح موسیقی ایران نیز دیگر داور اصلی مسابقه بزرگ نواهنگ خواهد بود.

لازم به ذکر است یکی از داوران حاضر در بخش ارزیابی، از آوازخوان های نسل مهاجر آقای «عارف جعفری» هستند که بیشتر از لحاظ افغانستانی بودن موسیقی؛ شرکت کنندگان را ارزیابی می کنند.

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین