نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2341
-
الف
+

پیام «رضا عطاران» به مردم افغانستان

«رضا عطاران» در گفت و گو با خبرنگار آی فیلم2 از نقش این شبکه در گسترش ارتباطات فرهنگی کشورهای فارسی زبان گفت.

«رضا عطاران» کارگردان، بازیگر و نویسنده پرآوازه ایرانی که مخاطبان آی فیلم2 شاهد هنرنمایی وی در سریال های محبوبی چون «خانه به دوش»، «متهم گریخت»، «مجید دلبندم» و... بودند در حاشیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایران درپیوند با تاسیس شبکه هایی چون آی فیلم2 ویژه فارسی زبان ها گفت: تاسیس شبکه هایی مثل آی فیلم2 اتفاق بسیار خوبی است، ایران، افغانستان، تاجیکستان و دیگر کشورهای فارسی زبان، فرهنگ مشترکی دارند اما ارتباطات فرهنگی بین آنها متاسفانه ضعیف بوده است.

وی تاکید کرد: تاسیس شبکه هایی مثل آی فیلم2 می تواند این خلاء را بین کشورهای فارسی زبان پر کند و در آینده شاهد اتفاقاتی خوبی چه در عرصه همکاری در زمینه فلم و سریال ها و چه دیگر عرصه های هنری باشیم.

کارگردان خانه به دوش در پایان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 گفت: پیام من خطاب به مردم افغانستان  این است که خیلی دوستتان دارم و انشالله تمام سال برای تان عید باشد.

رضا عطاران (زادهٔ ۲۰ ثور ۱۳۴۷ در مشهد) بازیگر، کارگردان، فلمنامه نویس و آوازخوان اهل ایران است.

حضور او در تلویزیون ایران با بازی در سریال «بیداران» در سال ۱۳۶۹ خورشیدی به کارگردانی «اصغر عبداللهی» آغاز شد. اما آغاز پیشرفت او در بازیگری به سریال پرواز 57 مربوط می‌شود. یک سال بعد در سریال «ساعت خوش» به نقش آفرینی پرداخت و این سریال باعث پیشرفت عطاران در بازیگری شد.

او در سال ۱۳۷۷ خورشیدی به همراه «مجید صالحی» و «یوسف تیموری» در سریال «مجید دلبندم» بازی کرد؛ عطاران علاوه بر بازیگری در این سریال نویسنده و کارگردان آن هم بود.

در سال ۱۳۷۹ عطاران در سریال بازیگر، کارگردان هنری و نویسنده بود.

عطاران در سال ۱۳۸۰ در سریال «زیر آسمان شهر» به نویسندگی پرداخت. عطاران در سال ۱۳۸۱ به عنوان بازیگر در «کلاه قرمزی و سروناز» حضور پیدا کرد.

در سال ۱۳۸۳ در سریال «خانه به دوش» علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم انجام داد. پس از آن در کنار «سعید آقاخانی» سریال «متهم گریخت» را ساخت. 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

رضا عطاران : در فلمی که معاش آن بلند باشد، بازی نمی کنم!

شایعات کدورت بین «رضا عطاران» و «مهران مدیری» پایان یافت/ساخت اثر مشترک

دانلود سریال «خانه به دوش»

نظر شما
ارسال نظر
میثم نورزایی :

لطفا سریال هایی که «رضا عطاران» بازی کرده است را پخش کنید،من خیلی با سریال های ایشان خاطره دارم.

محمد فواد :

آقای «عطاران» عزیر سلامت و موفق باشید.

صدیق الله صمد زاده :

«رضا عطاران» عزیز سربلند و موفق باشید.

میثم نور زایی :

من خیلی نقش های آقای «عطاران» عزیز را در فیلم و سریال های ایرانی دوست دارم، بخصوص نقش او را در سریال «متهم گریخت» خیلی دوست داشتم و جالب بود.