نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2403
-
الف
+

موفقیت شبکه جهانی آی فیلم 2 در جلب رضایت مخاطبانش

طبق نظرسنجی آی فیلم2، بیش از 80 درصد مخاطبان این شبکه از نشر سریال «لحظه گرگ و میش» رضایت داشتند.

کانال تلویزیونی آی فیلم 2، همواره تلاش بر این داشته است تا با نشر سریال های قدیمی و جدید در ژانرهای مختلف و ایجاد تنوع در جدول نشراتی اش، رضایت مخاطبانش را در تمامی سلیقه ها جلب کند. 

«لحظه گرگ و میش» محصول سال 1397 خورشیدی که شام گذشته قسمت آخر آن از آی فیلم2 نشر شد، بنا به درخواست های بی شمار مخاطبان در لست نشراتی این شبکه جهانی قرار گرفت و خوشبختانه مورد استقبال بالای بینندگان قرار گرفت.

طبق نظرسنجی صفحه اینستاگرام این کانال تلویزیونی به آدرس Ifilmtv2 که دارای بیش از 100 هزار دنبال کننده است، بیش از 80درصد مخاطبان از نشر این سریال رضایت خود را اعلام نمودند. 

«همایون اسعدیان» به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده سریال «لحظه گرگ و میش» توانست به خوبی فراز و نشیب های زندگی خانواده ای اصیل را در طول سه دهه به تصویر بکشد.

این سریال که محور اصلی آن «یاسمن» تنها دختر خانواده است، وقایع زندگی وی از دهه ۶۰ و حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و…را نشان داده که تا زمان معاصر نیز ادامه داشت.

«فاطمه گودرزی»، «شهره سلطانی»، ««علیرضا کمالی نژاد»،«حسام محمودی فرید»، «کریم قربانی»، «سیامک احصایی»، «وحید آقاپور»،«المیرا دهقانی»، «پانیذ برزعلی» و «نیما نادری» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند. 

بینندگانی که تماشای سریال «لحظه گرگ و میش» را از دست دادند یا علاقمند به تماشای مجدد آن هستند، می توانند با ورود به آدرس http://fa2.ifilmtv.com/Series/Content/61965  تمامی قسمت های این سریال درام را تماشا کنند.

تماشای سریال «لحظه گرگ و میش» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر